از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

شروع ترم بعد از دو هفته!!

سلاااام...! امروز هفته ی دوم از شروع دانشگاست!  امیدوارم بازم هیشکی نیاد!!  ما که از این ترم هیچی نفهمیدیم والا...!!!  شروع خوبیه خوشحالم و سرشار از انرژی مثبت...!!  به امید خدا....

نظرات 3 + ارسال نظر
سیامک سالکی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
امیدوارم در ترم جدید موفق باشید.

سلام
منم فقط امیدوارم...!!!! )-:

ققنوس یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

ازت امتحان گرفت؟!!!!!! جل الخالق! چه کارایی بلده ها! قبول شدی یا نه حالا؟!
هفته دوم هم خوش بگذره!

نه ه ه ه ه ه ه ه ه!!! اونو نمیگماااااااا!!! فکر کنم اشتباه متوجه شدی! اگه از فرزانه بپرسی فکر کنم بتونه برات توضیح بده!!

ماهی تنها شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی دوست خوبم من به روزم و منتظرت حتما بیا
منم این ترم فقط رفتم استاد ها رو سر کار گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد