از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

کلی حرف هست , ولی وقت نیس!...

فقط اومدم اینو بگم: خواننده ی خاموش من لطفا بهم بگو چجوری میشه برات نظر گذاشت؟؟ من نتونستم!

کلی باهات کار دارم... 

بیخبرم از همه جا...! کلی هم دنبال آدرس وبلاگت گشتم ولی نبود!!! 

 

و یه چیزدیگه من و یکی از دوستان دانشگاهیم یک وبلاگ جدید زدیم (((: خوشحال میشم بیاین پیشم.  

ولی خوب از حرفای من اونجا تعجب نکنیدا ! من کاملا یکی دیگه ام اونجا! ((((: 

اینم آدرسشه:  

www.truck-drivers.blogsky.com

افتادم!!

امروز یک امتحان وحشتناک داشتم! دیشب فقط سه ساعت خوابیدم! ولی خوب زحماتم به درد ....... !  

می افتم!!!!!!... یک درس دو واحدی مسخره که اگر بیفتم انشاالله تا سال ۱۳۹۵ در سمنان به سر می برم!!!!!!!  

خیلی بدم...خیلی...!  

پ.ن: مرسی جوجه که تمام تلاش خودتو کردی تا من خوب باشم. مرسی...

اولیش!

امروز اولین امتحان رو دادم!.... 

خوب بود خداروشکر... 

تا بعد...