از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

من یکم اومدم!

سلام  

چهار تا امتحانم رو دادم! 

ای بد نبود! 

امروزم عمومی داشتیم. آسون بود. 

چهارشمبه میرم خونه تا شمبه هستم دوباره برمیگردم واسه دوتا امتحان دیگه و بعدشم خلاااااااااااااااااااااااااااااص‌((((: 

چه حالی میده! (: 

تابستووووووووووووووووووووووووووون(((: 

دوست جونام شمبه روز جوجه هاست هااااا ((((: 

الهییییییییییییی.... 

یه کادوی خوشمل تو راهه! ولی خوب نمیدونم جوجه دوست داره یا نه!  

کادو گرفتن واسه جوجه ها خیلی سخته! آخه هیچی ندارن!!  

دلم هم برای آقا جوجه خان بسیااااااااااااااااااااااااااااااار تنگ شده!

الانم یه مرجان جونیه دیگه پیشم نشسته که به آقا جوجش رسیده همه بگید هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا (((:  همونکه گفته بودم قبلا بهتون! یادتونه؟!  

.. 

سه شمبه یه امتحان سخت دارم! ): 

ماماااااااااااااااااااااان ))):  

... 

یه حس خوب و بد... قاتی پاتی!... 

ولی میرم تو آسمونا گاهی اوقات! تا حدی که یادم میره کجام اصلا!! (: این تویی ها  آقا جوجه میبینی چه میکنی با من!!! ؟؟ ((:

نظرات 3 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

پرنده خانوم سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

آفرین مرجان زرنگ و پر انرژی خودم:**********
ای وای خوب گفتیا مرجان! من اصلا یادم نبود:دی
چی واسه عسلی بگیرم حالا؟؟؟!؟!!!!
خیلی سخته واقعا
احتمالا براش لباس بگیرم..آرررررره این بهتره:)
دستت درد نکنه دوست جون، یادم انداختیا:*
ایشالا که انتحان پس فرداتم خیلییییییییییی خوب بدی گلی خانوم:*

مرجاااااااان سر عقد اولین نفر برای تو دعا میکنم که راه براتون هموار بشه و خدا خیلیییییی هواتونو داشته باشه:)
دوستت دارم دوست خووووووووب من:*

الهه پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

سلاااااام قربونت برم
مری یو سختیه امتحان!!!!؟؟؟؟؟
ام رن تو بهترینی
ایشالا خوب امتحان میدی تابستون صفا سیتی
بووووووووووووسسسسسسسسسسسس
دوست خوبم خوش بگذره

سلااااااااااااااااااااام
نه بابا دیگه شاگرد زرنگ دوره مدرسه نیستم الهه!!
تنبل شدم!
مرسیییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد