از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

پول کثیف!!...

پول خوشبختی نمی آورد!!... 

یک جمله ی تکراری و کلیشه ای!... اما واقعا حقیقت پشت این جمله چیه؟؟؟ 

بعضی وقتها آدمها ارزش انسان بودن خودشونو با این پول کثیف بشدت پایین میارن!.. زمانیکه پول من معیار سنجش دوستی تو واقع میشه برات متاسف میشم آدم!... زمانیکه متراژ خونه ی من، محل زندگیه من، نوع ماشین من تعیین میکنه که چجوری با من برخورد کنی برات خییییلی متاسف میشم!... تو هنوز انقققد توو دنیای پولی خودت غرقی که هنوز نمیدونی تو برای چی اومدی توو این دنیا!! نمیدونی تا کی مهمون اینجایی!! نمیدونی لذت یه بخشش، یه لبخند، یه حس غنج رفتن ته دل .... چقد شیرینه... که هرگز با پول بدست نمیاد عزیزم!!... تو غرقی و من هم برات آرزو میکنم روزی سنسورهات آن شه و اون چیزایی رو که باس بگیری رو بگیری!!... 


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ب.ظ http://darya-tanhast.blogsky.com/

میدونی حس خوبیه!!!

خیلی خوب...اینکه بعد از چندین سال میای و میبینی دوستای قدیمی میان!!!


+ خوشحالم که به جوجه رسیدی بالاخره... و ان شالله همیشه در کنار هم بمونید شاد و سرحال

عزییییییییزم من اومدم وب قبلیت دیدم نیستی .....
منم خییییلی خوشالم که اینجااااااااااام بیش شماااااااااااااااااا

گل نسا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ب.ظ

مرجااااااااااان
کجا بودی دختررررررررررررررر
خوشحالم برگشتی دوستم :*

راجع به این پستت هم واقعا درسته :) و منم خیلی اعتقاد دارم که پول خوشبختی نمیاره.

عزییییییییییییییییزم منم خوشالممممممممممممممم گل نسای خوششششکلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد