از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

امتحان.

امتحانام فردا تموم میشه! واقعا خدا رو شکر...! 

فقط خدا کمکم کنه چیزی رو نیفتم!! خیلی می ترسم! 

این امتحان امروزم که تمام انرژی نداشته ی منو گرفت!! وای خداااااااااااااا...!  

 

پ.ن: یه جاهاییش بد بودیم! ولی بازم مرسی که انقدر حضورت پررنگه٬ مرسی.

من اومددددددددددددددم...!

سلام دوست جونای خودددددددددددم... 

خوبییییییییییییییید؟؟؟ 

بعد از یه مدت مدیدی مرجان بالاخره اومد! 

مرجان مرد بچه ها !!! 

انقد حال جسمیم بده که دارم می میرم! 

بعد از یه هفته فردا ایشالا میرم خونه بالاخره!  

البته شاید اونجام اینترنت نداشته باشم! 

ولی میام پیشتون دوستای گل خودم! 

کلی باهاتون حرف دارم. 

واسه مرجان دعا کنید زودترخوب شه! 

بووووووس 

بچه ها آزاد شدن...!

بچه ها دوستام آزاد شدن! 

دیشب در پی تحصن شدید بچه ها در دانشکده ی فنی دانشگاه سمنان از ساعت هفت تا یک نیمه شب! در حالیکه در حدود هزار نفر از دانشجویان یک جا جمع شده بودن! یکصدا خواستار آزادی بچه های بی گناه دانشگامون بودن!  

که در پی این حرکت بسیار شجاعانه٬ رییس کل دانشگاه مجبور شد که سخنرانی را اجرا کند و به بچه ها قول بدهد که بقیه را آزاد کنند! اما بچه ها فقط میگفتن: همین الان...! 

 

پ.ن: این حرکت در تاریخ نداشته ی سمنان اسطوره ای شد! 

پ.ن: همین الان خبر چگونگی ضرب و شتم پسرا و دخترا رسید! یکی از دوستان که شاهد این قضیه بوده گفته: پسرا رو به شکل نا محسوسی با چشم بند به یک مکان ناشناس بردن و تا جاییکه امکان داشته با شوک الکتریکی از آنها استقبال کردن! 

پ.ن: و اما دخترها که هرکودومشون یک جای کبودی روی بدنشون دیده میشه! 

پ.ن: توجه داشته باشین تمام این شکنجه ها در فاصله ی پنج ساعت رخ داده!