از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

من یکم اومدم!

سلام  

چهار تا امتحانم رو دادم! 

ای بد نبود! 

امروزم عمومی داشتیم. آسون بود. 

چهارشمبه میرم خونه تا شمبه هستم دوباره برمیگردم واسه دوتا امتحان دیگه و بعدشم خلاااااااااااااااااااااااااااااص‌((((: 

چه حالی میده! (: 

تابستووووووووووووووووووووووووووون(((: 

دوست جونام شمبه روز جوجه هاست هااااا ((((: 

الهییییییییییییی.... 

یه کادوی خوشمل تو راهه! ولی خوب نمیدونم جوجه دوست داره یا نه!  

کادو گرفتن واسه جوجه ها خیلی سخته! آخه هیچی ندارن!!  

دلم هم برای آقا جوجه خان بسیااااااااااااااااااااااااااااااار تنگ شده!

الانم یه مرجان جونیه دیگه پیشم نشسته که به آقا جوجش رسیده همه بگید هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا (((:  همونکه گفته بودم قبلا بهتون! یادتونه؟!  

.. 

سه شمبه یه امتحان سخت دارم! ): 

ماماااااااااااااااااااااان ))):  

... 

یه حس خوب و بد... قاتی پاتی!... 

ولی میرم تو آسمونا گاهی اوقات! تا حدی که یادم میره کجام اصلا!! (: این تویی ها  آقا جوجه میبینی چه میکنی با من!!! ؟؟ ((:

God...

that only God , my dear,could love u for yourself alone and not for your yellow hair 

 

 

فردا میرم سمنان. واسه امتحانات. یه دوره ی سخت رو باید بگذرونم! فقط خدا کمکم کنه! 

احتمالا تا یکی دوهفته نمیام پیشتون دوست جونام. مفاظب خودتون باشید... 

... 

ینی من انقد بدم؟؟ خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  !!! 

دلم گرفته!...

اسی و ببی!

اسی و ببی رو که یادتونه؟؟ 

این چند وقته خیییلی اذیتم میکنن! 

مداااام دارن تو کلم باهم دیگه حرف میزنن! 

... 

اسی: خوب یکم باید کنار بکشی ببی! 

ببی: ولی اسی خوب عشق هست آخه! من دارم میبینم! 

اسی: نباید ایمان داشت!! 

ببی: چقدر تو بد شدی اسی! تو ینی خدارو هم یادت رفته؟ یادت رفته چقدر هرروز بهت انرژی و انگیزه میده؟ 

اسی: اگه ببردش چی؟!  

ببی: چیو؟ کیو؟ از کی حرف میزنی اسی؟؟  تا نخواد نمیشه! 

اسی: ولی از آدما هرچیزی برمیادا ببی! اینو یادت باشه! 

ببی: ......   ولی.... ولی من به خدا ایمان دارم اسی! ایمان!...همین کافیه...