از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

دوست مهربو نم...

این قسمت ازوبلاگم رو میخوام اختصاص بدم به یک تشکر خالصانه از بهترین دوست بهترین یاور وبهترین خواهرم فرزانه جونم!!  کسیکه من الان نوشتنم توی این وبلاگ رو مدیون اون هستم. مرسی که همیشه مثل همیشه کنارم هستی! و موجب میشی که من باورم بشه هیچوقت توی انتخاب بهترین دوستم اشتباه نکردم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.f-18.blogsky.com

با تاخیر فراوان مقدمت را به این دیار مجازی تبریگ می گم. خوشحالم که مثل گذشته هر دو مینویسیم. قلمت پایدار مرجان خوبم...

ممنونم عزیزم که واسه منم کارت دعوت فرستادی تا منم به دیار مجازی شما بیام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد