از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

آقا خرسه!

  

 

اینم که دیگه اصلا توضیح نداره! همون آقا خرسه ست که گفتم جوجه ی مهربونم برام خریده که شبا باهاش دست بخلی میکنم میخوابم! ((:

منظره ی اتاق من

 

 

اینم منظره ی اتاق مرجان خانوم! باورتون میشه اینجا تهران باشه؟!

اومدم خونه (:

آدمک برفی خسیس بود ، 

تا میانه ی تابستان ماند . 

کسی ندانست ، 

قلب گداخته ی من در درونش می طپید و پنهان بود ، 

و او عاشقانه مقاومت میکرد …

وای که من عاشق این نوشته ام! یه احساس گرم شدن بهم میده! دم سیامک گرم! البته من ازش اجازه نگرفتم (((:

...

خوب مرجان خانوم گل دیروز اومدن خونه همه بگید هورااااااااااااااااااااااااااااا (:  و از دست دلش که هی میگفت مامانمو میخوام بابامو میخوام داداشیمو میخوام راحت شد! بازم هوراااااااااااااااااااااااااااااا (: ولی خوب فردا باز باید بره سرجاش! دیگه نگید هورا  ):  !!!!!

...

صبح رفتم مث همیشه داداشیمو از رختخواب کشیدم بیرون! (: این کار همیشه ی منه (: هی میرم قلقلش میدم هی بیشگونش میگیرم هی ماچش میکنم تا بالاخره عاصی شه و از خواب بیدار شه! (: انقذه حال میدههههههههههه (: شمام امتحان کنید! (:  خلاصه از خواب بیدار شد و از اونجاییکه قرار بود واسه آجی جونش یه گوشی خوشمل بخره  بهم گفت خوب کودومو انتخاب کردی؟ منم اون خوشگل رو انتخاب کردم! نوکیاست. یه جهش بزرگ داشتم از سونی اریکسون به نوکیا!  وای دوست دارم داداشییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :-*

...

دیروز جوجه اومد دنبالم ترمینال. خیلی دلم تنگ شده بود. ولی خوب باورش نمیشد! البته تقصیر خودمم بود! ولی باور کن جوجه ی مهربونم... اینجا از این اپن تر نمیتونم باهات حرف بزنم! ):

...

یکی از دوست جونام عروس ششششششششششد! همه بگید هورااااااااااااااااااااااااااا (: اونم مث من یه جوجه ی خوب داشت که دیروز مراسم خواستگاریش بود و خوشبختانه پدرش قبول کرد. بازم هورااااااااااااااااا ((((:

...

دنبال یه کتابم به شدددددت! ولی میدونم که به این آسونیا نمیتونم بیابمش! اگه شما دوس جونا اسمشو شنیدید یا میدونید کجا میتونم پیداش کنم راهنماییم کنید لفطا ! اسمش اینه : (( شش سال در میان قبایل وحشی زنهای آمازون)) . وای محشره! چهار پنج سال پیش خوندمش. از یه بنده خدا گرفته بودم. خدا خیرش بده.

...

دیروز مامان داشت میگفت که ( جهان ) بیچاره فوت کرد! طفلک خیلی هنرمند بود... کلی ناراحل  شدم ): خدا بیامرزدش. و البته کیومرث ملک مطیعی. انقد دوسش داشتم ): خدا رحمتشون کنه...

...

چند وقته خیلی دلم میخواد یه هدیه واسه جوجه بخرم. ولی خوب نه اصلا میبینمش و نه اصلا میدونم چی میخوام بخرم!! یکم راهنمایی لازم دارم!