از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ما اینیم...!!!

تعجب نکنید که چرامن در عرض دو روز انقدمطلب مینویسم! خوب دلم وبلاگ میخوااااااااس...!! ندید بدیدم دیگه!  حالا بعدازنوشتن دومطلب خیلی زیبا میخوام یکمم ازخودم بگم که تو دلم نمونه دیگه! ازخودمو خوبیام هی میخوام تعریف کنم!!  تازه یه دلیل دیگم داره مرجان خانوم پس فردا راهی دیار غربت میشن! دیگه منی وجود نداره که براتون بنویسه! دیگه فقط میخوام درس بخونم!!!فقط! اصلا فکرنکنیددروغ میگماااا!!   

نام: مرجان خانوم 

سن: ۵۳ روز دیگه میشه ۲۰ساللللللللم!! دست!دست!  

وضعیت تاهل: مجرد!  (نمیخواین بگین ترشیدم که؟؟!!)  نخیرم ۷ماه دیگه ایشالا عروس میشششششششم!! لی لی لی لی !! 

تحصیلات: دانشجوی دیار غربت! سمنان درس میخونم ولی رشته م تکه حرف نداره! ادبیات انگلیسی میخونم. 

خانواده: پدر مادر. یک برادر بزرگترمجرد ویک گل ناسی به اسم مرجان خانوم گل گلاب!! 

ازدار دنیا یه جوجه ی پاک و ناز ودوس داشتنی دارم که با هیچ چیز وهیچکس عوضش نمیکنم! چیه؟؟ حسودیتون شد؟!!  مشتاق شدید ببینیدش؟؟ عمررررراا!! عکسشم نمیذارم چون احتمال دادن کشته بسیاره!!   

بذارید هروقت ایشالا عروس شدددددددم عسک عروسیمونو براتون میذارررم!!!  

راستی یادم رفت بگم من ترم چهارزبان هستم ودر خوابگاه زندگی میکنم. 

علایق:عاشششق شمالم! دلم میخواد اونجا زندگی کنم. به جوجمم گفتم باید فردای عروسی منو ببره شمال!  هیچ علاقه ی خاص دیگه ای ندارم! چرا چرا یکی دیگم دارم! میمیرم واسه قدم زدن زیر باران وبرف ! البته فقط با بچم!     

راستی یادم رفت بگم که من اصالتا بچه ی شمیراناتم! خیلی باکلاسم! نه؟؟ تهران زندگی میکنم یه شهر شلوغ و کثیف درعین حال دوس داشتنی!

خلاصه ما اینیم! .... خوب یابد... 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://limooshirin.blogsky.com/

معرفی جالبی بود ...

مرسی دوست خوبم.

محسن شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام.راه رفتن زیر بارون وشمال و... علایق تمام خانوم هاس شما نمیتونید به یه چیر درست و حسابی علاقه داشته باشید.راستی منظورت از جوجه احتمالا نامزد بنده خدات که نیست ؟؟؟ تهران به نظر من کثیف و شلوغ هست ولی به هیچ وجه دوست داشتنی نیست میدونم کسی نظر من رو نخواست.by

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد