از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

اگر عشقت با من نبود...

به لبخندی هزارگونه 

دلم را به تسکینی خواهانی. 

 

ای توگذاره ات همه باآفتاب 

رهایش دلم را 

نیایش هزارساله ی عیسایی باید. 

 

اگرعشقت با من نبود 

دیریست حالیا  

که زندگی ام راباخته بودم 

وبادردهای گرانم ساخته. 

 

رویینه تن 

نبردمیدانی را 

که مقصودش تویی 

به همیشه من بوده ام. 

 

توازسلاله ی خوابی توازسلاله ی آفتابی. 

توازسلاله ی شبنمی پنهانی 

که دریاهارا به نبرد با اشکم فرامیخوانی. 

 

وگفتارت همه  

دل مشغولی های گرانم را 

زخمبندی پایاست 

که پیروزی ام همه 

ازدرپناه توبودن. 

 

نامت کلیدزندگی من! 

به اشارتی  

هزارگونه  

به تسکینی 

دلم راخواهان باش... 

نظرات 2 + ارسال نظر
کلاس دوست داشتنی پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com

سلام
خدای خوب دل های پاک را همیشه خواهان و خریدار است .
فروشنده هستید ؟

سلام
دل که فروشی نیست دوست گرامی!
ولی یه دل مهربون همیشه جاواسه دوستای خوبش داره.

ماهی تنها چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی مرجان عزیز
به روزم و منتظرت
بای بای

سلام دوست نویسنده ی با احساس من!
چشم حتما حتما میام پیشت...
بااااای....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد