از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

مرجان تنها...مرجان خسته...مرجان بیکس...!!

مامان هم مامانای قدیمااااا.!!! والا ! خوبه سر و تهش دوتا فرزند داره!!!  بله بازهم این مرجان خانومو تنها گذاشتن رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتن...! مامان بنده خیلی baby-sitter خوبی تشریف دارن!!! هرکی هرجا میخواد بره فرزندان گرامیشولطف میکنه و میذاره در اختیار مامان ما !!  

این خاله ی ما هم خوشی زده زیر دلش پاشده رفته دبی با شوهر گرامشون!!!!! بچم طفلک فکر کرده هنوز تو ماه عسله !!!! آخی ی ی ی ی ی ی ...! بله این مادر گرامی ما هم نامردی نکرد ما از سمنان اومدیم خونه تنها موندیم غذا البته که نداشتیم و..... نکرد یه تک زنگ بزنه بگه دخترم زنده ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ...!!!؟؟؟ تازه بهشم زنگ میزنم میگم بچه هات خوبن؟؟ خوشحال و خندان میگه آره ه ه ه ه ه ه ه ! هنوز از مدرسه نیومدن قربونشون برم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   شما کجای دنیا دیدید یه خاله انقققققققققد عاشق خواهر زاده هاش باشه؟؟! نه جون من کجا دیدید؟؟!!! ایکاش یکی هم انقد عاشق ما بود ! والا !!!... 

خلاصه دوستان خوب من ما اومدیم و رفتیم و هیشکی نگفت تو کی هستی اصلا؟؟!!! ههههههههههههههههههههههههههههههههههههی...........!! روزگاااااار.......!!  

خلاصه که ه ه ه ه ه ... مامان هم مامانای قدیم...!!  

نظرات 1 + ارسال نظر
سانیا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

هی روزگار هی ی ی ی ی ی ی ی
مرجان جونم می گم بیا تو بخون من گریه کنم یا بر عکس
آخی چه مامان ماهی داریا
معلومه دیگه این دختر خوب و مهربون ما به کی رفته دیگه
ای قربونش برم من ......

دلم گرفته بد!!! ......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد