از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

...........!

همه چی مثل یه تصویر از جلوی چشمام میگذرن! به همین راحتی؟ میبینی چقد همه چی راحته؟ میبینی چقد زود همه چی تموم میشه؟ ذهنم دیگه یاریم نمیکنه! پر از افکار مندرس و سیاه و بی پایانه! چرا من؟ من واقعا مستحق این همه عذابم؟! خدایا مگه خودت نگفتی همه چی خوب میشه؟ این مال توعه بردارو ببرش؟ ها؟ مگه خودت این امید و اطمینان و ندادی بهم؟ پس چرا همه چیو داری میگیری ازم؟ مگه این سینه ی من گنجایشش چقده؟ که هرروز باید یه غم بزرگ بهش اضافه شه؟ مگه نمیگن هرچی قسمتت باشه؟ مگه نگفتی این قسمت منه؟ پس چرا من سیاه شدم؟ چرا سیاهم کردی پس؟ این همه درد واسه چیه؟ این همه بیم از کجا میاد خدا؟ من اشتباه نکردم بگو بگو که اشتباه نکردم! بگووووووووو خدااااااااااا.!
من خسته ام! خیلی ام خسته ام!... چرا هرچی می دوم  دورتر میشم پس؟ کو اونهمه هدف؟ کو اونهمه اشتیاق؟ کو اونهمه معصومیت؟ کو اونهمه مرجان؟ ؟؟ کوووو؟ چرا گمم کردی پس خدا؟ من تو رو گم کردم یا تو منو ای خدا؟ انقد خسته ام که میخوام بمیرم! بمیرم شاید دیگه تو گمم نکنی! هیچوقت! دیدی رو حرفات نموندی؟ دیدی توام مثل همه بودی؟ توام یکی بودی مثل همه ! این من بودم که تو رو متمایز میدیدم!
یه شونه میخوام که سرمو بذارم روش و انقد گریه کنم که کور شم!! شاید من زیادی خواستم و تو اینو بهم دادی!  
دلم یه مادر میخواد از جنس نور! از جنس معصومیت! از تبار عاطفه! یه پدر میخوام به وسعت یه دریا! به وسعت خدا!!... یه دوست میخوام به لطافت روح خدا! به گرمی خورشید! شاید من خودمو گم کردم! شاید من هیچکس و نداشتم وقتی به این دنیا اومدم! شاید پدرم شب بود و مادرم ترس! شاید وقتی پدر و مادرم در اوج لذت میخواستن منو درست کنن خدا رو ناراحت کردن! شاید اونا گناه کردن! شاید ... شاید... ! یه همسر میخوام به رنگ نور به گرمی باران و به سبکی عشق! یه مرد میخوام ! یه کوه میخوام! که وقتی باد اومد منو بگیره تو بغلشو گرمم کنه! که عاشقم باشه!
چی میگم؟! من هیچیم نیس فقط خسته ام باید بخوابم!... آره باید بخوابم...! آره! باید بخوابم...! خواب... خواب..............................! 

پ.ن: چقدر سخته که احساس کنی روحت کثیف شده و نمیدونی چجوری خوبش کنی....! 

 

پ.ن: نمیخوام پشیمون شم...!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارید. یک سیستم کسب درآمد جدید می خوام بهتون معرفی کنم که سقف پرداختش فقط 1000 تومان که 2 یا 3 روزه می تونید پول برداشت کنید . لینکش هم تو قسمت آدرس وب گذاشتم

سانیا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

مرجانم عزیزم
خوبی گلم ؟
نمی پرسم چی شده شاید دوست نداشته باشی بگی اما می گم خسته ای گلم آروم باش
وقتی آروم شدی اون وقت نرم نرم فکر کن ببین چی شده
اگه یک درصد دوست داشتی با من حرف برنی بزن خصوصی تا پابلیکش نکنم
مراقب خودت باش

سلام عزیزم
خیییییلی پایینم!
خیلی بدم!...
اصلا خوب نیستم!
دعا کن حالم خوب شه!

سحر جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

mahiar جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 3 سه تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با رنک 1به بالا یا بازدید 100تا در روز

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید
-------------------------
همچنین با وبلاگهایی که تازه شروع به کار کردند واگر لینک www.tafrihi.com رو با نام
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
بگذارند دراین قسمت
http://www.tafrihi.com/list/
که به معرفی سایت ها ووبلاگها میپردازیم وبازدید خوبی هم از گوگل دارند ورنک2 دارد شمارا دراینجا معرفی میکنیم

-------------------------------
همچنین

عکس هایی زیبا و جدید از لیلا اوتادی تک تک
عکس هایی از مدلهای جدید مانتو ایرانی
عکسهایی زیبا از مدل های جدید روسری
مسابقه دانشجویی دختر شایسته روسیه2009 جدید
سودابه بیضایی در نشست مطبوعاتی فیلم عروس برفی
عکسهای حنانه شهشهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون
عکس هایی از کنفرانس فیلم درباره الی در برلین
نشست نقد و بررسی فیلم‌ سینمایی « شبانه روز » با حضور حامد بهداد و مهتاب کرامتی
عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم برلین
عکس هایی زیبا وقشنگ از هدیه تهرانی
عکس هایی ازدختران شایسته جهان
عکسهایی جالب وزیبا از المپیک حیوانات
عکس هایی از نمایش مد لباس مالزی
عکس هایی ستارگان هالیوود در جشن مد نیویورک
جدیدترین عکس های اضافه شده از نانسی خواننده عرب دراینجا
عکس عروسی لیلا فروهر

همه همه را میتوانید به صورت مستقیم از اینجا ببینید
http://tafrihi.com/toplink/axs.htm
-------------------------

www.tafrihi.com
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد