از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

خوبم یکم!!

دوستای مهربونم نگران نباشید من یکم بهتر شدم.! مرسی که با من هستید!........ 

همتونو میبوسم...! 

میام باقیشو فردا میگم براتون... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سانیا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ

ّخیییییییییییییییییییییییش خیالم راحت شد
نگرانت شدم مرجان
باشه عزیزم....

الهی بگردم عزیزم!
مرسی ی ی ی!
بوووووووووووووووس

alipolpoli جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://anmardmiayad.persianblog.ir/

در سفر زندگی مهم نیست که در چه قطاری سوار می شویم مهم این است که در چه ایستگاهی پیاده می شویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد