از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

recovery...!

میدونستم میای! میدونستم مثل همیشه هیچوقت تنهام نمیذاری! میدونستم تو رسم عشق و دوست داشتنو واسه من به انتها رسوندی! همه ی اینا رو میدونستم ولی اینو نمیدونستم که چجوری میشه مثل تو بود؟ اینو نمیدونستم که چجوری میشه یه روح بزرگی مثل تو داشت؟ نمیدونستم چطور میشه انقد دوست داشت؟ چطور میشه انقد بزرگوار بود؟  

نمیدونستم که چرا من اینجوری میشم یه وقتایی؟ چرا من بد میشم؟ چرا تو هیچوقت مثل من نمیشی؟ انقد بزرگی که تو قلبت همه ی دنیارو داری! انقد بزرگی و روح بزرگی داری که همیشه از قشنگی ها واسم میگی! همیشه امید بهم میبخشی! همیشه زندگی بهم میدی! تو نباشی من به کی پناه ببرم؟ تو نبودی من به چی دلخوش بودم پس؟  

تو یه نعمت بزرگی واسه من! باید قدرتو دونست! قدر همه ی خوبیاتو! قدر همه ی مهربونیاتو!  

 

پ.ن: هرگز پشیمون نمیشم! هرگز!... 

 

پ.ن: خدایا مرسی مرسی مزسی.... 

 

پ.ن: به نظرتون عشق وجود داره؟!! (حتما جواب بدیداااا...!) منتظرم...

نظرات 3 + ارسال نظر
سانیا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام
خوبی ؟
خوب ببین ناناز خانوم
تو هیچ وقت بد نمی شی فقط این حس و حالته که تغییر می کنه که طبیعیه
تو آدمی و بعضی وقتا دلتنگ می شی
عصبانی می شی غصه می خوری و .......


سوال : عشق وجود دارد
کمیاب است حداقل جنس خوبش مارک دارش کم پیدا می شه.....

سلام سانی جونم
آره عزیزم خوب خوبم
آره خوب ولی آدم باید توی این مراحل پخته بشه دیگه! نه؟ که دیگه زیاد تکرارشون نکنه!

کسی چون من جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://like-me.persianblog.ir

عشق حتما هست! ولی خالصش سخت گیر میاد! خالص خالص خالصش خیلی بعیده که پیدا بشه! اونقدر خالص که دیگه عاشق هیچ نباشه و مطلقا هیچ نخواد جز رضای معشوق. این خیلی خیلی سخت پیدا میشه!

نه خوب از اون ناب نابش منظورم نبود! از همین یه خورده شبیه عشقا منظورم بود!!!!

سیامک سالکی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

احتمالا وجود داره اما به قول یه بنده خدایی:
گشتیم نبود، نگرد نیس ...

ولی من انقد میگردم تا پیداش کنم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد