از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

منم حسااااااااااااااااااس...!!!

بچه ها من از این قالبم خوشم نمیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

اصلا به دلم نشست!!!  

میدونید؟ با روحیاتم سازگار نیس !!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
عطیه پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

سلاااام خانوم ناز شده!!!
قشنگه که؛ واسه تنوع خوبه... :)

سلااااااااااااااااام !! به به!!
عه؟ خوبه؟؟ دستت درد نکنه! چقد خوبی! امیدوارم کردی!!! (-:

سیامک سالکی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

نمیدونم من تا کی باید بگم عجججججججججججججججججججب ... !!!

خوب عزیزم بگو مشکل شما با نوشته های من چیه؟؟؟ بگو شاید بتونم کمکت کنم!!!!!
اگه ناراحتی نیا عزیزم!!!!!
تفنگ مگه گذاشتن بالا سرت؟؟؟؟

کسی چون من جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

خوبه هااا! البته میتونه بهتر هم باشه!

آره دیگه خودمم همینو میگم! احتمالا همون خرس کوچولوی خودمو میذارم اون بیشتر با روحیاتم سازگاره!!!!! (-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد