از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

تنها در خانه....! (کو ین...!!!!! )

    !!!!!والا بخدا من تهران نیام سنگین ترمچهارشنبه صبح در حالیکه من در حالت بین خواب و بیداری سیر میکردم! دیدیم یک جسمی شبیه به انسان در بالای سر بنده ایستاده و میگه دخترم من دارم میرم! پاشدی یادت نره صبحانه ی پدر رو بدی! یادت نره چایی درست کنی ! راستی نهار هم نداریم ! برنج خیس کن! بعد آهان راستی خورش هم نداریم! از توی فریزر گوشت و سبزی و.... بردار کرفس بذار ! یادت نره داداشتو بیدار کنیااا ! خواب نمونه یه وقت! صبحانشم بده! من تا جمعه نمیام ! غذای فردا رو هم درست کن!!!!! راستی واسه خودت که میخوای بری هم برنج درست کن!!!راستی .................................................!!!!!!!!!!!!!     آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ .....!!!    

  !!!!!!!!!!!!!!!!!و من ترجیح دادم به خواب ابدی فرو برم

خلاصه همه ی اینا تموم شد و بنده انجامشون دادم! و احتمالا بنده نه امتحان دارم نه درس!!! بببببببببببله !! چی بگم؟؟؟

من هی به شما میگم هیشگی منو دوس نداره همه منو تنها میذارن اونوقت شما هی میگید چرا میگی ؟؟؟

یادتونه اون سری بهتون گفتم مامان بنده رفته بودن پیش بچه های خواهرشون و البته بنده تنها بودم؟؟ حالا این سری باز زن عموی گرامیشون فوت کردن( بگو خدا بیامرزدش!) و رفتن اونجا

 !!!!!!!!!!  مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

نظرات 5 + ارسال نظر
BenYamin جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ

๑۩۞۩๑ سلطان وبلاگ هک در ایران ๑۩۞۩

آموزش تصویری هک سایت و سرور

سورس های کمیاب ویژوال بیسیک

نایاب ترین اسپمر ها برای تبلیغ در اینترنت

ارسال انواع دعوت نامه

دانلود کی لاگر + تروجان های فروشی

آموزش های کمیاب و حرفه ای برای عموم مردم

برای تبادل لینک لطف کنید وبلاگ ما را با عنوان ๑۩۞۩๑ سلطان وبلاگ هک در ایران ๑۩۞۩
لینک دهید. تا ما وبلاگ شما را هم لینک دهیم ( آمار بالای 500 )

علی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://kolahzard.blogsky.com

سلام مرجان جان
وای چقدر جان
زیاد ناراحت نباش زندگی پره از بالا پایین و
مرجان سعی کن از لحظه لحظه عمرت لذت ببری حتی از ناخوشیاش
منتظرتم

سلام علی آقا
درسته. زندگی بالا پایین زیاد داره ولی خیلی زیباست!

کسی چون من جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://like-me.persianblog.ir

خوب الان تمرین نکنی کی میخوای تمرین غذا پختن کنی؟! ابنجوری خرابکاریاتو اینا میبینن، جوجوت هم از دستپخت فوق العاده ای که خواهی داشت لذت میبره!!

خرابکاری؟؟؟؟
اگه بدونی چی درست کردم ؟؟!!!!! (-:
مامانم با بیست سال تجربه شاخاش در اومده بود!!!!!!!!!!!!!!!!

یک پیشنهاد برای پیشرفت نرم افزاری ش جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام دوست عزیز

من این پیغام رو جهت تبلیغ محصولاتمون برای شما فرستادم امیدوارم که به درد شما بخوره.

فروشگاه محصولات گرافیکی و آموزشی و بزرگترین انیمیشن های گرافیکی تمپلیتهای سایت و صدها عنوان دیگر.....

آموزشهای
3dmax,maya,photoshop,zbrush,flash,aftereffect,all Adobe product ........
اگر علاقه مند به میکس و مونتاژ فیلم هستید بک پکیج کاملا حرفه ای در 119 دی وی دی برای شما آماده کرده ایم .

اگر علاقه مند به تجارت الکترونیک هستید دی وی دی آقای خسرو مترجمی را با نازلترین قیمت در اختیارتان میگذاریم.

همه آموزشها با زبان انگلیسی و با بهترین کیفیت و بهترین متد آموزش(توسط شرکتهای بزرگی چون Autodesk , lynda ,Adobe) می باشند.

در این آموزشها نیازی به دانش زبان انگلیسی ندارید بلکه فقط کافیست مراحل انجام کار را ببینید و تکرار کنید

حتما عناوین سایت را ببینید

www.1000ax.com

www.learningshop.ir

www.eforosh.com/1000ax

سانیا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

خسته نباشی خانوم..

سلامت باشی عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد