از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

....

 

آخییییییییییییییییییییییییییییییش ...............!  همون قالب خودم از همه ناناس تره !!!  

 

 

 

 

پ.ن: ( بچه ها فقط سه روز دیگه هااااااااااااا !! کادوهامو برام خریدیییییییییییید؟؟؟؟؟؟ ) 

 راستی نمیخواید سورپرایزم کنید یه ذره ه ه ه ه ه ه؟؟؟ من خوشحال شششششششششم؟؟؟؟؟؟ هوووووووووم؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
سانیا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

ای دختر بلا فکر کنم هم اتاقیات رو تو خوابگاه ذله کردی یا دوستاتو نه ؟
بووووووووووووس

آره واقعا! کله ی همشونو خوردم!!!!!(-:

یه دوست شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

علی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ http://alipolpoli.persianblog.ir/

دیگه دوسم نداری که بهم سر نمی زنی

عه عه عه !!!!
چرااااااا؟
میام میام
دلیلشو نوشتم برات

ماهی تنها شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

رسم مردان نیست با یک دل دو دلبر داشتن یا ز دلبر یا ز دل بایست دل برداشتن
سلام خوبی دوست خوبم سه روزه دیگه وای که چه حالی می ده ولی ۱۲ سالی می شه کسی تولد منو یادش نیست
دوستت دارم بای

سلام دوست خوب من
حتی خانوادت؟؟؟؟

نانای نی نی دوست یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

صدا امد؛ ندا امد ؛ نجوا شد در دلم ؛ که ای عاشق دلسپرده؛ برای بیستمین بار سالروز هستی بخشیدن خدا به هدیه ی بینظیرش برای تو فرا رسید.
سالروزی که تو باید در برابر عرش خدا تعظیم کنی و با نهایت عشق این هستی بخشیدن را شکر بگی و بخوای که همیشه این نعمتو تو دلت برات نگه داره. جوری که هیچ سختی مشقتی رو سر راهش نذاره.
خدایا این تولد؛ این هستی بخشیدن به یارم رو هر سال تو دلم برام لذت بخشتر کن.
گل باغ زندگیم؛ تولدت مبارک؛ حضور پر مهرت بر خودم مبارک؛ چشم دنیامون روشن؛ چشم دلم روشن؛ برای بیستمین بار متولد شدن مولد ارامش بر خودم مبارک؛
خدایا شکر از این هنری که در حق من تمام کردی و این تولد شیرین را برایم رقم زدی.
مرجانم تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.
ایشلا صد سال دیگه برام بمونی.
دوست دارم عزیزم؛ بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.

فقط میتونم بگم:
عاششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقتم.............

ققنوس دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ق.ظ

یعنی الان تولدت مبارکه؟! D-:

آره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه....!!!!!!
من خیلی خوشحالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم...... (-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد