از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ممنوووووووووووووووووووون سید !!!!

آقا ممنوووووووووووووووووون....! 

عجب بحث داغی بود این بحث امشب!!! هنوز دارم میخندم!!!!! وای خدای من درست عین بچه ها که سر اسباب بازیهاشون با هم دعوا میکنن!!!!!!  

ولی چقدر جالب همه ی پرده ها برداشته شد!!!!! میگن از سیاست نمیشه سر در آورد اینجاستاااااا !!!! 

وااای خدای من یکی منو بگیره ! دارم میترکم از خنده !!!!!!! 

چه مملکت جالبی داریم به خدا !!!!!  

ولی خداییش چقدر داغ بودااااا ! مخصوصا اونجاییکه داشت از ستاره دار شدن و دانشگاه و کمیته انضباطی حرف میزد من این شکلی شده بودم در نهایت دقت !!!!  

امیدوارم یه اتفاقی بیفته !  

.... 

... 

... 

.. 

... 

... 

... 

 من تصمیم گرفتم برم پای صندوقهای رای!!!!! شما چطور؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

کسی چون من دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://like-me.persianblog.ir

متنی که گفته بودم نوشتم! برو ببین لطفا!

سلام
چشم!
چرا میزنی؟؟؟؟

کسی چون من سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

من کجا میزنم؟!!! نه باباااااااااا!

(-:

سانیا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام بر مرجان خانوم
گل نازنین
وااااااااااااااااااااااااااااای که سرت شلوغه ها
خوب ما اومدیم یه سری بهت بزنیم منزل تشریف نداشتین
ایشالله یه فرصت دیگه مزاحم می شیم
خدا نگهدار
ای وای بوس یادمون رفت
بوووووووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام نازدونه خانوم!
سلام گلی خانوم!
من همیشه در خدمت شما هستم
خیییییلی خوشحالم که اومدی
بوووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد