از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

دلم...

امروز اولین امتحانمو دادم. 

بد نبود! 

جالبه با اینکه میدونم استاده برگه ای صحیح نمیکنه ولی بازم دیشب داشتم از شدت استرس ذوب میشدم!! 

برای اولین بار تو عمرم تا ساعت چهار صبح بیدار بودم و میخوندم البته مثلا!!! 

دیشب کلی بد بودم! 

کلی منفی بودم! 

نمیدونم فشار این درساست یا ........!؟ 

اون همه بحث! 

اون همه جدال! 

اون همه حرفای جدید! 

اون همه حرفای نا امید کننده! 

اون همه اشک! 

ینی همه ی اون دیشب و حرفا اون بود واقعا؟؟! 

نمیدونم! 

فقط میدونم دلم اون موقع که داشت براش استدلال میکرد یه بغل گرم میخواست! نه یه منطق خشک! 

یه مشت احساسات خوب میخواست٬ نه حرفای بقیه و مقایسه های بقیه! 

دل من اینارو میخواست! زیاده؟؟؟؟  

شایدم من به قولش٬ هنوز پخته نشدم! 

شاید! 

آره! 

من هنوز همون مرجان کوچولوی نگران و حساسم که با کوچکترین حرفی میشکنم!.... 

پ.ن: خسته ام خیییییییییلی زیاد!..... 

پ.ن: نا امید نیستم! نه ! 

پ.ن: من شکستم! به همین راحتی که میبینی!.........

نظرات 5 + ارسال نظر
کسی چون من چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://like-me.persianblog.ir

این لینک اون پستیه که گفتم! باز نمیشه؟!
http://like-me.persianblog.ir/post/18/

نمیدونم چرا شبای امتحان همه چی دست به دست هم میده که آدم حالش گرفته بشه. ابر و باد و مه و خورشید و فلک!
امیدوارم مشکل بزرگی پیش نیومده باشه...

اوکی!
اوهوم دقیقا!
نه! دارم تمرین قوی شدن میکنم!
سخته!

سانیا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااام
مرجان جون خودم
خوشگلم امتحانت خوب بود ؟
خدا قوت خانوم
عزیزم نشکنیا
تو الماسی
الماس نمی شکنه
الماس می درخشه
نذار هیچ کس بشکندت
نمی دونم در مورد کی نوشتی
در مورد هر کی هست مهم نیست
تو باید قوی باشی
عزیزم بخند

سلااااااااام عشق خودم!
آره عزیزم بد نبود! خداروشکر!
آره سانی جون خیلی میخوام تمرین قوی بودن کنم ولی ...........!!

محمود چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی گل خودم
من نبودم هم مشغله فکری بهت گفته بودم اینطوری نمی شه
هم درس سرم ریخته یه کله از درسم بلد نیستم
چون مناین ترم اصلا سر کلاسه ها نرفتم می رفتم هم فقط به ساتاد و بچه ها تیکه می نداختم یا دخترا که قر و اتفار می یودن اداشونو در می اوردم کلی حال می ده یادمان باشد ار خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سرپایی نکنیم

سلام دوست جون
خوبی ی ی ی ؟؟
خیلی وقت بود خبری ازت نبود
میام پیشت حتما

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ

انشالا موفق باشین

مرسی دوست خوبم.

سانیا جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام دوستم
خوبی عزیزم
خوب بخوابی
شبت به خیر....

چرا دوستم؟؟؟؟؟!!!!!! )-:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد