از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

پایان این همه جنگ و جدل!

خوب به همه ی دوستان تبریک میگم! 

هرکی که به آرزوش رسید وهرکی که هنوز داره فحش میده!!  

مهم نیست دوستان خوب من! بالاخره کار خداست دیگه!  

یه وقت غمگین نبینمتوناااااااااا! 

شاد باشید٬ شاد باشید ! عه  ه ه ه ه! با توام! میگم شاد باش!!

نظرات 3 + ارسال نظر
عطیه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ

سلوووو
ای بابا مرجان جان تو که خودت بهتر از همه میدونی...ادم نمیتونه بی تفاوت باشه...
بخدا دلم برای این ملت میسوزه...
اخه تا کیییییی دروغ....

شاعر میگه: همشون سر و ته یه کرباسن!
پس بی خیاااااااااااااااااااال..........! (-:

سانیا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

قربون مرجان روحیه برم من
دختر خوشبینی ها خوشم میاد ازت
نازنینی....

سعی میکنم که باشم!
قربونت برم عزیزم. نازنینی از خودته گلللللم!

حمیدم شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://hamidodelesh.blogfa.com

مرسی.
قابل تورو نداره.من هنوز اولشم؛برای وبلاگم فکرای زیادی دارم.
کمکم میکنی؟

بله صد در صد! چرا که نه؟!
ما در خدمتیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد