از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

این روزا فقط دارم تحمل میکنم!

چقدر از دو خصوصیت توی انسانها بدم میاد!  

یکی بی چشم و رو بودن! یکی هم فضول بودن!  

و الان در حال حاضر آدمی کنارمه که این دو تا خصوصیت رو در حد اعلاش داراست و داره حالمو بهم میزنه! و من مجبورم یک هفته ی دیگه هم تحملش کنم! خدایا...! 

از تیکه انداختن حالم بهم میخوره! و خوشحالم که این خصوصیت خدا رو شکر در من نیست!

نظرات 1 + ارسال نظر
سانیا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ

ای بابا
از این آدمای تیکه انداز که ماشالله خدا بده برکت مرجان جون...
محلشون نکن...

آخه دارم باهاش زندگی میکنم سانی جون! نمیتونم ! چقدر نادیده بگیرمش؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد