از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

بابا کااااااااااااااااااااااات...!

وای خدای من هرجا میرم صحبت از این انتخابات مزخرفه! دیگه حالم داره بد میشه! همش بحث و جدل و چرت و پرت! بابا یکی نیس به اینا بگه آخه بنده های خدا من و شما از سیاست چی میدونیم جز یه سری حرفها و شعارهای بی اساس!؟ نه جدا چی میدونیم؟! که بخوایم انقققققد حق به جانب حرف بزنیم!  

بخدا ما عروسکای خیمه شب بازیم! 

 

پ.ن: وای جوجه توامممممم؟؟؟!!!   

 

خسته شدم بابا بسته ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه!!!! 

انتخاب شد رفت بخدا !! 

کاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات...!

نظرات 3 + ارسال نظر
سانیا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

ای بابا مرجان
حال منم داره بد می شه به خدا
مرجان تو امتخانات تموم شده ؟

نه سانی گلم
یه هفته ست سمنانم.
دارم امتحان میدم.
چطو گلی؟

کسی چون من شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ

این انتخاب نبود بلکه بی شرمانه ترین انتصاب تاریخ بود! چطور میشه به سادگی ازش گذشت؟ اون هم تو کمتر از یک روز! شاید تو رای ندادی که به این راحتی میخوای همه چی تموم بشه! من رای دادم و از اینکه رای منو به اسم یکی دیگه شمردن حالت تهوع دارم! مثل یه بشکه باروت شدم که منتظره یکی بهش جرقه بزنه! هر لحظه آماده ام منم به خیابونا برم و همراه بقیه معترضین با متقلبین درگیر بشم!
تازه من میخوام تو وبلاگم هم گندکاریاشونو بنویسم! تو هم بخون میفهمی قابل گذشت نیست!

من رای دادم و خیلی هم برای این مملکتی که داریم هم متاسفم! واز اینکه ایرانی ام حالم بهم میخوره! کاری ندارم کی رییس جمهور شد و کی خوبه و کی بد! از نظر من همشون یکی اند و هیچ فرقی هم با هم ندارن! مملکت ما از بیخ و بن مشکل داره ! به الان و دو روز و سه سال پیش نیس! نظامی که تو خودش مشکل داره باید گفت واقعا متاسفم!
من حرفم این چیزا نیس! منم مث همه ی ایرانیای دیگه دلم میخواد تو رفاه باشم و خوب زندگی کنم ( از همه جهات) ولی آخه اینا که دست من و تو نیس ! من و تو یا شاید بهتره بگم (خودم) انققققد اطلاعات سیاسی بالایی ندارم که بخوام بگم به طور مطلق کی خوبه کی بده!؟
با شورش من و تو هم هیچ اتفاقی نمی افته تا زمانیکه مردممون با هم اتحاد ندارن! خیلی بخوای به پر و پای این دولت بپیچی همچین می پیچوندت که هیشکی نمیفهمه یه روزی یه همچین آدمی هم وجود داشته! مطمئن باش غیر از چیزایی که میگم نیس!
تغییر اول از همه ینی اتحاد!
همه ی اینا بازیچه ست واسه من وتو! این همه کشتن چیه؟! مطمئن باش اگه قرار باشه چیزی هم بشه به این دولت هیچ آسیبی نمیرسه! این مردمن که یک به یک نابود میشن!
من سرنوشت کشورم برام مهمه و رای هم دادم٬ و طالب تغییر هم هستم ولی تغییر یه شبه و با حضور یه آدم انجام نمیشه! اونا از بالا دستور میگیرن!

کامپیوتری شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ

من فک می کنم ابنکه فک کنیم چون ما قدرتی نداریم پس باید بی خیال بشم و منفعل اشتباهه
حداقل فایده ای مه این جریانا داشت آگاه سازی بود.
خیلی از مردمی که اصلا کاری به این نداشتن که کی داره مملکتشونو اداره میکنه منوجه تاثیر مستقیم اندیشه های گردانندگان این نظام در نرسیدن مردم به مطالبات و خواسته ها یا رفاهی که می خوان شدن.
این به نظرم چیز کمی نیست و یا بهنر بگم مهمنرین چیزس بود که باید بهش می رسیدیم
باید ادامه داد و دیگران رو آگاه کرد چراکه هیچ اقتدتر گرا و ضحاکی نمی تونه به مردم آگاه زور بگه و حقشونو بخوره.

نه نمیگم منفعل باشیم ولی از این آدما که خودشون از هیچی خبر ندارن و فقط حرف مفت میزنن متنفرم!
منظورم به اونا بود که گفتم کات!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد