از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

بچه ها آزاد شدن...!

بچه ها دوستام آزاد شدن! 

دیشب در پی تحصن شدید بچه ها در دانشکده ی فنی دانشگاه سمنان از ساعت هفت تا یک نیمه شب! در حالیکه در حدود هزار نفر از دانشجویان یک جا جمع شده بودن! یکصدا خواستار آزادی بچه های بی گناه دانشگامون بودن!  

که در پی این حرکت بسیار شجاعانه٬ رییس کل دانشگاه مجبور شد که سخنرانی را اجرا کند و به بچه ها قول بدهد که بقیه را آزاد کنند! اما بچه ها فقط میگفتن: همین الان...! 

 

پ.ن: این حرکت در تاریخ نداشته ی سمنان اسطوره ای شد! 

پ.ن: همین الان خبر چگونگی ضرب و شتم پسرا و دخترا رسید! یکی از دوستان که شاهد این قضیه بوده گفته: پسرا رو به شکل نا محسوسی با چشم بند به یک مکان ناشناس بردن و تا جاییکه امکان داشته با شوک الکتریکی از آنها استقبال کردن! 

پ.ن: و اما دخترها که هرکودومشون یک جای کبودی روی بدنشون دیده میشه! 

پ.ن: توجه داشته باشین تمام این شکنجه ها در فاصله ی پنج ساعت رخ داده!

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

آخرین اخبار قضایای انتخابات در شیراز را در وبلاگ عاشقانه ما بخوانید!
آقای احمدی نژاد عزیز . شما را عنوان دانشمندی بی همتا می شناسم . چرا که اثبات کردید یک از سه بزرگتر است . چراکه ثابت کردید می شود بیست میلیون واحد از یک شیی را از ده میلیون واحد از آن شی بزرگتر نشان داد. چرا که نشان دادید یک اجتماع میلیونی تفاوتی با یک اجتماع 3ه هزار نفری ندارند. چرا که نشان دادید اعتراض به بی عدالتی و تقلب و دروغ مثل اعتراض به شکست در مسابقه فوتبال است و هزاران تئوری اثبات شده دیگر !‌راستی آقای احمدی نژاد امروز سردار مؤیدی فرمانده نیروی انتظامی فارس معترضین به نتایج انتخابات را که جز راهپیمایی آرام و نهایتا شعار دادن کاری ندارند را اراذل و اوباش خوانده بودند . من از شما به عنوان دانشمندی بزرگ این سوال را دارم مگر اینان همان مردمی نیستند که رایشان معجزه ی الهی خوانده شده است؟؟ مگر همان ملت شهید پرور غیور همیشه حاضر در صحنه نیستند که همیشه به همراهی آنان فخر ورزیده اید؟؟ چگونه یک شبه ماهیتشان به اراذل و اوباش تغییر پیدا کرد؟؟

ققنوس سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

خوبه! خدارو شکر که آزاد شدن! شکنجه گرها هم امیدوارم خیر نبینن!

امیدوارم.!

ماهی تنها سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی کجایی تو
می گم چرا دیگه طرف من نمی یای
بابا از دست من ناراحتی خوب یه چیزی بگو مرجان خسته شدم خوب خبرم کن

سانیا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام مرجان جون
خوبی ؟
بابا گل کاشتیدا .......
خدا رو شکر آراد شدن
خدا رو شکر ...
راستی امتحانات تموم شده ؟
برای من که نشده هنوز

ماهی تنها پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام خوبی دختر خانوم
پس کجایی تو پیدات نیست قهری باهام اگه قهری بگو دیگه وبلاگ من نمی یای

سانیا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

مرجان عزیزم
خوبی ؟
نگرانت شدم گلم
یه خبر از خودت بهم بده
منتظرما
می بوسمت ناز من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد