از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

من اومددددددددددددددم...!

سلام دوست جونای خودددددددددددم... 

خوبییییییییییییییید؟؟؟ 

بعد از یه مدت مدیدی مرجان بالاخره اومد! 

مرجان مرد بچه ها !!! 

انقد حال جسمیم بده که دارم می میرم! 

بعد از یه هفته فردا ایشالا میرم خونه بالاخره!  

البته شاید اونجام اینترنت نداشته باشم! 

ولی میام پیشتون دوستای گل خودم! 

کلی باهاتون حرف دارم. 

واسه مرجان دعا کنید زودترخوب شه! 

بووووووس 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ http://hamidodelesh.blogfa.com

منم حمیدددد
نشناختی؟ خوب نمیشناسی چون نمیدونییییی
واسه وبلاگم نظر داده بودی.
مرسی از لطفت.
برات دعا میکنم سر نماز خوب بشی.
منم مریزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد