از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

امتحان.

امتحانام فردا تموم میشه! واقعا خدا رو شکر...! 

فقط خدا کمکم کنه چیزی رو نیفتم!! خیلی می ترسم! 

این امتحان امروزم که تمام انرژی نداشته ی منو گرفت!! وای خداااااااااااااا...!  

 

پ.ن: یه جاهاییش بد بودیم! ولی بازم مرسی که انقدر حضورت پررنگه٬ مرسی.

نظرات 7 + ارسال نظر
سانیا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ

دختر نگرانت شده بودم
خدا رو شکر که خوبی
فردا هم راحت می شی خوش به حالت
زود بیا بنویس گلم

الهی قربونت برم سانی مهربونم مرسی.
چشم گلم زودی میام.
بووووووووووووووووس

مرجان یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ

بالاخره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه تمووووووووووووووووم شدددددددددددد دست جون

بله ه ه ه ه ه ه ه ه ..................!
شما که معدل الف کلاسی خااااااانووووووم...!! (-:

زهرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://pichakkk.persianblog.ir/

سلام.
خب خدا رو شکر که تمومه. به نظر من همیشه باید پایان امتحانا رو جشن گرفت!!!
چقدر من بدم میاد از امتحان دادن!!‌ بشین کلی بخون. کلی استرس داشته باش. بعدش برو سر جلسه ی امتحان. بعدش استاد کلی سوال سخت بده!! بعدش کلی بلد نباش. بعدشم کلی حالت گرفته شه!!!
راستی مرسی که اومدی به من سر زدی ....

حکیم یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.1308.blogfa.com

سلام :
خوبید تبریک میگم امتحاناتتون تمام شده امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید .
وب جالبی دارید وقت کردید با ما هم سری بزنید
بای بای

کسی چون من سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://like-me.persianblog.ir

مگه نیومدی؟! آپ کن دیگه!!

سانیا پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام عزیزم
کجایی تو ؟
دلم تنگ شده برات نازم....

سانیا یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ق.ظ

عزیزم سلام
فکر کنم تو همون اسباب کشی باشی
هر جا هستی خوب و سلامت باشی
مراقب خودت باش دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد