از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

حس مادرانه!!

میگن مادرا یه حس خاص دارن که هیشکی دیگه نداره همینه هاااا ! 

امروز من داشتم نماز میخوندم سر نماز خوب دلم خواست با خدا جونم یه کم خلوت کنم و بزنم زیر آواز و گریه سر بدم! خوب آدم با خداش درد و دل نکنه با کی درد و دل کنه پس؟!  

خلاصه ما کارمون با خدا تموم شد و اومدیم پایین که نهار نوش جان کنیم!  

تا اومدم پایین مامان یه نگاه مرموزانه ای به من کرد و گفت: داشتی چکار میکردی بالا مرجان؟؟؟؟  

منم یکم هول شدم که مبادا بفهمه من گریه کردم که واویلا میشه دیگه !!!! گفتم : هیچی بخدا داشتم نماز میخوندم!!! 

ولی مامان داشت با نگاهاش سر سفره منو له میکرد! تا اینکه نهار تموم شد و منو تنها گیر آورد! 

یه دفه گفت: خوب بگو ببینم چیشده؟!!! منو میگی؟! گفتم : چی چیشده مامان؟؟؟؟  

چرا گریه کردی؟؟؟!!!!!  

من؟؟؟؟‌نعععععععععع!!!!  

بگو جون مامان!  

منم که روی تنها چیزی که حساسم یکی همین قسم مسخرست که تمام جونم میلرزه بخاطر همین گفتم : نمیگم!!!!  

پس گریه کردی!!!  

مامااااااااااااااااااان !!! تو رو خدا بی خیال!  

خلاصه آدم نمیتونه راحت با یه دل سیر گریه کنه! ای خدا...!

نظرات 4 + ارسال نظر
سانیا سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

ای جان
خیلی بامزه بود فکر کن دختر :)
خوب وقتی مامانت نیست با خدا حرف بزن تا گریت نگیره
ای قربون این دختر نازم برم من

آتیش پاره چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

خب گریه هاتو جمع کن٬ یه روز که مامانت نبود اشک ریزون را بنداز!!!! D:

آخه گریه که حالیش نیس کی باید بیاد ! احمقه!!!! (:

آرش چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام دوست خوبم.

با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه
www.Zavyeh.com
www.Arash-soft.blogsky.com

نسیم صبا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

مرجان خانم بذار فقط من و خودت بدونیم که تو دیونه ای دیگه اینقدر تو بوق و کرنا کردن نداره که
وقت کردی ۱سری به من بزن من که هرچی می زنگم معلوم نیست کجا داری می پلکی.

به به ! دوست که تو باشی دشمن کیه دیگه ؟!!!! (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد