از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

حرف گوش کن!

چند وقته خییییلی دلم هوای کوه کرده! با مریم و عطی قرار گذاشتیم فردا بریم جمشیدیه. خیلی خوشحالم . میدونم که خوش میگذره.  

فردا هفت و نیم صبح تجریش قرار داریم. امروز داشتم توی تی وی گوش میدادم داشت میگفت توی این چند روز که هوا بسیار آلوده ست اصلا بیرون نرید و از کوه رفتن و به ارتفاعات رفتن هم خودداری کنید!! از اونجاییکه من هم خیلی بچه ی حرف گوش کنی هستم دقیقا هم دارم میرم در انتهای ارتفاعات...!!!!!  

خلاصه اگه همونجا مردم و خفه شدم حلالم کنید دیگه...!

نظرات 2 + ارسال نظر
آتیش پاره سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

کاش میومدین قیطریه پیش ما حرف گوش کن ترا!! D:

خوب همون ورا بودیم دیگه تقریبا!
نزدیکت بودیم.

بانو چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

خوش بگذره! خانومی حداقل ماسک بگذارین

بی ی ی ی ی ی ی ی ی خیااااااااااااااااااال!!!
ما انقدر چشم خیره ایم که نگوووووووووووو!!!! (((((((((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد