از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

آخرین لحظات وداع با این خانه ی متروکه...!

الان که دارم براتون مینویسم آخرین باریه که توی این خونه ام و پشت کامپیوتر نازم دارم برای دل خودم مینویسم... 

دور تا دورمو جعبه های کوچیک و بزرگ گرفته! منم از لای این جعبه ها یه راهی پیدا کردم تا به شما برسم! 

خیلی دلم گرفته... 

نمیدونم چه حسی دارم...! 

اصلا نمیدونم چجوری باید توصیفش کنم...! 

امروز حال من به شدت بد شد! ( به خاطر تلفن یه نفر که کلی منو به همم ریخت!) 

من غمگینم... جوجه غمگینه... نمیتونم اصلا دیگه بیارمش بالا... 

خدایا کمکم کن... 

اومدم بگم که اون وقت مشاوره ای که داشتیم. ۱۹ ام بود. یادتونه که؟!! 

کلی راه تا خیابون زرتشت رفتیمو دست از پا درازتر برگشتیم! آقاهه مریض بوده و خانوم منشی باهوششم یادش رفته به ما زنگ بزنه و بگه کنسله!!!! 

افتاد واسه ۳۱ مرداد... 

دوست جونام مواظب خودتون باشین 

قرار بعدیمون توی اون خونه...

نظرات 11 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

سلام
خانه نو مبارک
شاید هم مستأجری نو مبارک
مشکلت برای مشاوره چیه، بگو شاید بتونم کمک کنم
بدرود

کسب درآمد متفاوت بدون کلیک خودتان ا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://2bia2pool.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک برای سایت قشنگت لطفا متن زیر رو بخون:

CN3 تنها راه کسب درآمد حرفه ای از اینترنت
ماهیانه 500 هزار تومان

بدون هیچ کلیک یا سایت پرداخت به ازای کلیک
بدون نیاز به ایگلد ، پی پال و ...
پرداخت در بانک های ایرانی

ابتدا محصول را تحویل بگیرید سپس مبلغ آن را بپردازید.

توجه: این طرح فقط تا آخر مرداد ماه سال 1388 است

من خودم در حال حاضر پس از دو هفته کارکردن 80,000 تومان به حسابم واریز شد واقعا دارم از خوشحالی پر درمی آورم!

بدون حتی 1 نفر زیرمجموعه گیری!

لطفا برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما مراجعه کنید

سیامک سالکی پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
خونه ی نو مبارک، البته اگه اشتباه نکنم یکم زود تبریک گفتم، کاش میذاشتمش واسه یکی دو روزه دیگه.
به هر حال امیدوارم خونه ی نو برات اومد داشته باشه (اینو قدیمیا میگن!).
بازم میگم اگه کمک خواستی واسه اساس کشی خبرم کن.
فکر کنم دفعه ی دیگه باید با شیرینی بیام.
فعلا من برم.

محمد مزده پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

امیدوارم زود به خونه ی جدید عادت کنید
من گاهی هرگز نمی تونم به بعضی چیز ها عادت کنم
بعضی چیز ها که باید بهشون عادت کنم
به حر حال امیدوارم همیشه همه چی براتون خوب پیش بره

ماهی تنها پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

تو چرا اینقدر بی معرفت شدی

سانی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ق.ظ http://behisani.blogfa.com/

سلام مرجان عزیزم
عزیزم مطمئن باش ونه ی جدید هم تازگی و زیبایی خودشو داره...تغییرات تو زندگی رخ میده...خاطراتتو حفظ کن....زودی بیا...

جوجو یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام مرجان جونی
مرسی که اومدی بهم سرز دی
میبینم که تفلد خوش گذشته..امیدوارم که این جابه جایی به خیرو صلاح شما باشه................منم اپم خانومی منتظرتم

سانیا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ http://banuye.blogsky.com/

سلام نانازم
الان دیگه خدا بخواد خونه جدیدین آره؟
وای مرجان امیدوارم خیلی خونه جدیدتون رو دوست داشته باشین
امیدوارم خنده های قشنگ تو اون خونه رو قشنگ تر کنه
راستی مشاوره ۳۱ مرداد یادت نره؟:)
می بوسمت عزیز دلم...

mahshid سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

alan ke ino khondam halam gerefte shod. haleto mifahmam . vali mese hamishe kenaretam.

سلام مهشید جونننننننننننننننم
عاشقتم خره!!!
قربون کنار من بودننننننننننننننت

فاطمه جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ http://daryatanhast.blogsky.com/

هر گاه دلم رفت تا محبت کسی را به دل بگیرد، تو او را خراب کردی، خدایا، به هر که و به هرچه دل بستم، تو دلم را شکستی، عشق هر کسی را که به دل گرفتم، تو قرار از من گرفتی، هر کجا خواستم دل مضطرب و دردمندم را آرامش دهم، در سایه امیدی، و به خاطر آرزویی، برای دلم امنیتی به وجود آورم، تو یکباره همه را برهم زدی، و در طوفان های وحشتزای حوادث رهایم کردی، تا هیچ آرزویی در دل نپرورم و هیچ خیری نداشته باشم و هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم... تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم، و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم، و جز در سایه توکل به تو، آرامش و امنیت احساس نکنم... خدایا ترا بر همه این نعمتها شکر می کنم."

براتون بهترین آرزوها رو دارم....

سانیا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

مرجان عزیزم
کجایی خانوم؟
خونه نو مبارک
حسابی سرت شلوغه ها
مراقب خودت باش عزیز دلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد