از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

سلاااااااااااااااااااام!!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام  

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام 

یه دنیا سلااام 

دوستای خوبم خوبییییییییییید؟ 

اگه بدونید این چند روز من چی کشیدم؟!!! 

نانازای من میام همه چیو براتون تعریف میکنم 

زود زود... 

وای چقد دلم تنگ شده بووووووووووووووووووود

نظرات 3 + ارسال نظر
سیامک سالکی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیکم.
خوبی؟
عجججججججججججججججججب تاخیری داشتیا.
ا ا ا ا دیدی چی شد؟! شیرینی یادم رفت، ببخشید.
خونه ی نو مبارک.
زکی، ما چرا بنزین تموم کردیم؟!!!
من برم فعلا.

السلام و علیکم و رحمت و الاه و برکات و حاج آقا!!!!
قربان شما ممنون
شیرینی چیشد پپپپپپپس؟!!!!

سانیا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام عزیزم
خوش اومدی
منتظرم

سلام عروسم
بووووووووووووس

بانو سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

سلام عزیزم
خسته نباشی. خونه ی نو مبارک

بووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد