از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

نوشته های خانوم دختر عمه جون...!

 سلااااااااام دوست جونااااااااام 

امروز دختر عمه جونم اومده خونمون که مرجان تنها نباشه! 

یکم خواست براتون بنویسه دوست جونام 

از اینجا به بعد ایشون صحبت میکنن باهاتون... 

سلام من دختر عمه ی  مرجانم. 

امروز اومدم خونشون . تا حالا جایی نرفتیم اما قراره همه جا بریم .

بعداز ظهر قراره بریم بیرون. بعداز شامم میریم پارک.

منو مرجان خیلی با هم خوبیم  البته بیشتر شبیه هم هستیم بیشتر زندگیمون مثل هم هست .

من خواهر بزرگتر ندارم  مری هم خواهر کوچیکتر  نداره و مثل دو خواهر برای هم هستیم..

بیشتر جاها با هم بودیم .

من 17 سالمه. رشتم تجربیه . من میام تو وبلاگش دوست داشتید نظر بدیدمنم همیشه می خونم.امروز اومدم گفتم  که یکم  بنویسم . ممنون ...خدافظ. 

پ.ن: منم حالا!! دوست جونام کلی حرف دارماااا... میام هممممشو میگم براتووون 

دوستون دارم  

بااااای

نظرات 3 + ارسال نظر
سانیا دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام به دو خواهرون
چطورید شما ؟
خوبی مرجان جون؟
خوبی دختر عمه جون؟
حسابی به هر دوتون خوش بگذره و شیطونی کنید :)
مراقب خودتون باشید

سلام عسیسم
خوبیییم هر دوتامووون
ای جانم مرسی ناز من
بووووس به خانوم گل گلاب من

بانو دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

خوش بگذره به شما دوتا. آتیش نسوزونینا!!!

نه باباااااااااا... ما آتیش سوزوندنمون اومدن تو همین وبلاگه..!! ((:

سیامک سالکی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیکم.
خوبید انشاالله؟
سلام علیکم خانم دختر عمه.
خوبید انشاالله؟

خدا شما دو تا رو واسه هم حفظ کنه و مرجان رو واسه جوجه (ببخشید میگم جوجه، آخه اسم شریفشونو نمیدونم).
بعد از شام رفتید پارک زیاد از حد قدم نزنید و زیاد هم تند راه نرید، واسه آپاندیستون میگم.
خوش باشید و صحیح و سلامت و شاد و سرحال و قبراق و ...

خوشبختانه عملم با موفقیت انجام شد، اما متأسفانه به علت سهل انگاری یک انترن نادان، پوست یک سیاه پوستو بهم پیوند زدن!!!
قرار شده از طرف بیت رهبری یه پمپ بنزین بهم بدن تا دیگه مشکل نداشته باشم.
فعلا.

السلام علیکم !
مرسی
ایشون هم خوب خوبن!
ممنونم
خدا شماروهم واسه جوجوت نگه داره!
ای وااااااااای پس سیاه شدی؟؟؟
الهی...
باز خداروشکر خوب شدی!...((:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد