از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

شب بخیر ویتامینه!

..... 

 می بوسم از سینه ی خسته٬ میذارم رو روح دلبسته٬ که راه دوست داشتنمون نشه بسته٬ جونم میره برای اشکات٬ همین بسه... 

 

پ.ن:  شب بخیر امشبم انقد قوی و ویتامینه بودکه حیفم اومد ننویسم براتون...!

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام مرجان جونم. سلام دختر عمه ی مرجان. خوبید؟ مرجان جون گفته بودی میخوای نوشته های مجیدم منو بخونی. تو وبلاگم اولین لینک وبلاگ مجیده. اونجا رفتی بودن نظر دادن نری بیرون هااااااااااااا. می بوسمت گلی خانم. به جوجه ات هم سلام برسون. مواظب خودتون باشید. سربلند و شاد و عاشق باشید.

سلام برف و بارون ممممن
مرسی عسیسم
اونم خوبه.
چچچچچچشم حتما میرم
مرسی که گفتی
شمام سلام برسون به آقاییتون
بوووس

بانو سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

خواب هایت رنگی عزیز دلم

بوس گل خانوم جون.

سیامک سالکی سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیکم.
خوبی؟
قشنگ بود، خیلی به دلم نشست.
راستی خوب خوابیدی؟

ببخشید یه سوال تخصصی دارم:
من که الان پوستم سیاه شده دیگه نیازی به کرم ضد آفتاب ندارم؟
یه سوال دیگه ام بپرسم؟ دعوا نمیکنی؟:
بنزین آزاد الان لیتری چنده؟

آی آی آی نزن... !!!

سلام
مرسی آقای سوخته!!
ببببله عالی خوابیدم!

وااااای که این جوجوی بیچارت از دست تو چی میکشههههه؟!!!!!! ((:

سانیا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

همه شبات ویتامینه مرجان جون
همه روزات غنی
همه حسات گرم....

همه دنیات سفید عزیزم
همه عشقت بی نهایت گل من...
بووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد