از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

پراکنده هایم...!

 سلااااااام سلام سلااااااااااااااااااامHello

مرجان خانوم اومدددددددددددن   

وای چقد دلم تنگ شده بود براتونااااا ....! 

خوب من بازم میخوام از همه جا بگم!  

اول ازهمه مرسی ازهمه ی دوستای نازم که به یادم بودیدو با نظراتتون کککککلی بهم روحیه میدید!ومنو خوشحال میکنید...  

فقط چندتا خبر بدم و برم که کلی کار دارم! 

  

* رفتم تاب و دامن خوشملمو از جوجم گرفتم! وای انقد قلبمو ناز کرد این لباسه که خدا میدونه! تا خونه رو ابرا بودم! 

 

* یکی از دوستای نازنینم عروس شد! الهی بگردم! کلی هم برای اون حرف دارم... 

 

* دیشب یه اتفاق عجیب معنوی برام افتاد که خیلی روم تاثیر گذاشت! اگه بتونم به تحریر در بیارمشو خوب توصیفش کنم حتما براتون میگم... 

 

* در ضمن... سانیای نازم اگه این نوشتمو میخونی یه خبر از خودت بهم بده. نگرانته مرجان... 

 

دوستون دارمااااااااااااا

نظرات 3 + ارسال نظر
سانیا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ

سلاااااااااااااام مرجان جونم
تاپت مبارک باشه عزیزم
قربون اون قلب خوشگلت برم
ای جااااااااااااااان منتظر پست معنویت هستما
عزیزم چرا نگران شدی گلم؟
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلاااااااااااااااااااااام
وای سانی دیگه داشتم می مردمااااااااااا!!
چرانیستی اصلا؟
نوشته هات؟
حرفات؟
کامنتات؟
قلبم نگرانت شد خووووووووووووب):
بوووس
بووووووووووووس

سیامک سالکی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیکم.
خوبی؟ خوشی؟ سرحالی؟ رو به راهی؟ دماغت چاقه؟
چه خبرا؟ خوش میگذره؟ ما رو نمیبینی خوشحالی؟!!!!

پس معلومه پست بعدیت حسابی طولانی و مفصله، منتظرما.

راستی ممنون که لینکم کردی، منم لینکت کردم همی ...

فعلا.

سلااااام
بله عالی ام!
چرا نمیبینم؟
اتفاقا اومدم خوندم نوشته ی اخیرتو! نظر نذاشتم مگه؟!
خواههههههش

بانو سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

به به چه خوشگل شدی با این تاپ و دامن! مبارکت باشه خانوم.

وااای نازم. مرسی خانومی جونم.
سلامت باشی گلم
میبوسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد