از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

گلایه !

 میخوام غر بزنمو گلایه کنم امروز!! 

از چند تا چیز خیلی بدم میاد(منظورم تو این دنیای مجازیه ها)!  

از وقتیکه عضو این مجموعه ی مجازی شدم تجربه های بسیاری کسب کردم! 

 

۱) چند وقت پیش رفته بودم تو وبلاگ یه بنده خدا که نمیخوام اسمشم بیارم! از یه عکسش خوشم اومد خواستم کپی ش کنم.  همین که گزینه ی کپی رو انتخاب کردم کامپیوترم منفجر شد گویا!!!!!  واقعا یکی نیس به اینا بگه آخه آدم مومن انقد بخیلی که یه عکس جونتو در میاره؟!!! من اگه از وبلاگ تو نگیرم بالاخره پیدا میکنم یه جا که آخه!!! واقعا...! با یه لبخند فقط از وبلاگش اومدم بیرون!!  

 

۲) از این آدما که تو این دنیای مجازی فقط زبون میریزن حالم بهم میخوره! ایناییکه دو روز همراه همیشگیتن بعد که تو دوبار پیششون نمیری خداحافظ شما...! از ایناییکه با گفتن جانم عزیزم قربونت برم احساس میکنن خیلی آدمای نازی هستن!!  

 

۳) این یکی دیگه خیلی برام زور داره!! من خودم به شخصه هرکسیکه برام کامنت میذاره سعی میکنم حتما جوابشو بدم حتی در حد یه مرسی یا ممنونم. مگر اینکه طرفو نشناسم. متنفرم از این آدما که براشون نظر میذاری جوابتو که نمیدن هیچی! اصلا اگه ازشون سوال پرسیده باشی جواب سوالتم نمیدن!!! آخه بنده ی خدا خوب اگه نمیخوای جواب بدی حداقل بگو شرمنده جواب نمیدم!! این که قشنگتره تا طرفو اسگل کنی!!! واقعا که....! 

 

همین دیگه...! آخیییییییییییش راحت شددددم...! (: 

شما هم اگه گلایه دارین بگیداااااا ! همین جا محفوظ می مونه! (:

نظرات 16 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://shadowlessman.blogsky.com/

سلام
خدا بد نده

مواظب باش خوب

اینم یه سایت با عکس هنری


http://www.stefanomoro.com

سلام
رفتم دیدم
مرسی خیلی زیبا بود

مریم سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://bemoon-ba-man.blogfa.com

سلام من همونیم که تو ژست قبلیتون نظر دادم.منتظرتون هستم

میام پیشت عزیزم

مریم سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:01 ب.ظ http://bemoon-ba-man.blogfa.com

با اومدنتون خوشحالم می کنید

مریم سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ http://bemoon-ba-man.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدین واقعا خوشحالم کردین.
در مورد این پستتون باید بگم که منم به خاطر یه کلیک راست کوچولو سیستمم بد قاطی کرد.شما خودتونو ناراحت نکنید همون لبخندی که زدین کافی بود D-:

خواهش میکنم گلم
واقعا کافیش بود!

مریم سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://bemoon-ba-man.blogfa.com

وبلاگتون خیلی قشنگه من لینکتون می کنم

سانیا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام مرجان خانوم
مرجان از دیروز صفحه ی وبلاگ تو و خودم نمیاد عزیزم....وگرنه چندین بار اومدم اما باز نشد...
حتما از دست منم کلی ناراحتی اما از بس خانومی اسمم رو نیاوردی...
امشب به یاد تو و جوجه هستم....برای خوشبختیتون کلی دعا می کنم خانوم
می بوسمت

سلام سانیا خانم
دلم؟ آره گرفته بود!
.........
مرسی که یاد منی من همیشه یادتم سانی

محمد مزده سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

موافقم
بعضی ها خیلی ... اند
واقعا که :دی
(چشمک)

( منم همون چشمک!! )
(:

کسی چون من چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ

واااااای چه دل خونی داری تو دختر!!!

آره! خیلی اذیتم کردن آخه !!!! ):

سیامک سالکی چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیک.
خوبی؟ خوشی؟ سرحالی؟
نماز و روزه هات قبول.

مرسی مرجان جان، این یادداشت یکی از بهترین یادداشتهات بود، جیگرتو (ای داد بی داد الان جوجه کله ام رو میکنه!!!).

1. ولش کن عوضی رو، معلوم نیس عکس رو از کدوم سایت بلند کرده و چپونده تو وبلاگشو به نام خودش تحت قانون کپی رایت ممنوع الاستفاده برای دیگران کرده. راستی الان حال سیستمت خوبه؟!!

2. منو که نمیگی؟ من باوفاما، الان حدود پنج ماهه که میام پیشت، اصلا باهات قهرم تو همش به من متلک میندازی ... !!!

3. دقیقا دقیقا دقیقا. من که هیچ کامنتی رو بی جواب نمیذارم، چه طرفو بشناسم چه نشناسم، یه جورایی احساس میکنم نسبت بهشون تعهد عاطفی دارم.

در انتها نیز عرض کنم که شما گلی، ماهی و یه دونه ای، بنده هیچ گلایه ای ندارم همی ...

چقده ور زدم.
فعلا.

سلااام دوست من
ممنون
خیلی خوبم
اگه بخونه میکنه!!! (:

۱) آره الان خوبه خداروشکر.

۲) ای وااای ! نه بابا. تو یکی از بامعرفت ترین دوستای وبلاگیمی! (:

۳) مث من دقیقا. ولی بعضیا...!

مرسیییییییییییییی

زهرا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ

گلی خانم سعی کن بر اعصابت مسلط باشی تو می تونی ؛) مواظب خودت و اون دل بلوریت باش. به جوجه ات هم سلام برسون.

ای جااااااااااان
چه ناز میگی دل بلوری...
چچچچشم گللللللم
بوس

بانو چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

حالا جدا تو مثلا می آیی در وبلاگ من که جواب می دهم جوابت را بخونی؟ آخه یلی هم دیگه دنبال جوابشون برنمی گردند. من خودم هم گاهی یادم می ره که برای خواندن جواب برگردم.

آره میام!
مگر اینکه یادم بره!

آتیش پاره پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ق.ظ

حرص نخور قربونت بچسبم! قشنگیه اینجا به همین تفاوتاشه!!! *:

آره خوووب... ولی بعضیا یکم...!

ما برای هم /مریم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://mabarayeham.blogfa.com

سلام مرجان جون ُ امیدوارم اینایی که گفتی جزوشون نباشم ُ یه سری مشکلاتی واسم پیش اومده که یذره درگیرمُ اما معمولا سعی می کنم جواب دوستان رو بدم اگه تاحالا کوتاهی کردم شرمنده

سلاااااااااام
دلم تنگیده بود برات عزیزم
نه خانومی این حرفا چیه؟
ایشالا همیشه موفق باشی

حسین عشق مریم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.bemoon-ba-man.blogfa.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ خوشکلی داری تبریک میگم
در مورد این پستت بگم که حالا تو خودتو ناراحت نکن ولی اگه بازم خواستی عکسی رو ذخیره کنی این کاری که میگمو بکن
اونا همیشه میتونن کاری کنن که نتونی کلیک راست کنی ولی....
واسه سیو کردن عکس راههای دیگه ای هم هست یکیش این که عکس رو با کلیک چپ بگیری و بکشی بیرون از سایت
یا اینکه کنار عکس کلیک چپ رو فشار بدی و بکشی روی عکس و همینطور که کلیک چپ پایینه کلیک راست رو بزنی و بعد کلیک چپ رو رها کنی و بعدش کلیک راست رو
با این کار میتونی تو سایتهایی که نمیشه کلیک راست کرد کلیک راست کنی و متن یا عکس رو واسه خودت کپی کنی
راههای دیگه ای هم هست اگه خواستی تماس بگیر باهام
خوش باشین ٬@};-=;

سلام دوست خوبم
ممنون از لطفت که گفتی.
آدم یه دوست خوب داشته باشه به دنیا می ارزه...

محمد مزده یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

سلام دوست من
من این بار با یه پیشنهاد به روز شدم
یه پیشنهاد که می دونم یه کم نپخته است ولی با کمک دوستان قابل اجرا و جالب میشه
و می تونه تو درست کردن یه جمع دوستانه ی خوب بین خودمون کمک کنه
خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو بگید
ممنون

سلام
حتما میام پیشت

سیامک سالکی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام، خوبی؟
کجایی نیستی؟ نگرانم همی...

سلام
هستم زیر سایه ی دوستان خوبم
بزودی آپ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد