از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

بازهم دانشگاه...!

سلام سلام سلام ... صدتاسلام... 

بازم یه چند وقتی نبودم! کلی دلیل داشت این غیبتم!  الان همشو براتون میگم دوست جونام...  

اول از همه بگم که مرجان خانوم الان با آبکش هیچ فرقی نداره!! سوراخ سوراخ شدم!! 

انقده مریض بودددددددددددددددم...!!! ))): بله سرما خورده بودم٬ کلی گلوم عفونت کرده بوووووود!! )): فکر کنم این چندتا روزه ای که پشت سر هم گرفتم اینجوری ضعیفم کرد!  نیس که من پهلوونم! واسه همینه!! (:  خلاصه همه جام درد میکنه! مث این پیرزنا زانو درد گرفتم وحشتناک! آره مادر پیر شدیم رفت! ((: دکتره هم نامردی نکرد سسسسسسه تا آمپول بهم داد!!! این چند روزه هم روزه نگرفتم. فکر کنم خدا دوسم نداشت که نیرومو ازم گرفت! خیلی افسرده شدم!  

خوب این از احوالات جسمیم! حالا میخوام حرف بزنم همینجوری... 

 

۱) فقط تونستم دو شب اول رو برم مسجد. این شب آخری اصلا جون نداشتم! ولی جوجه رفت همشو. خوش به حالش... ): 

 

۲) فردا ساعت ۱۲ ظهر انتخاب واحد دارم! اصلا حالم بهم میخوره وقتی اسم دانشگاه میاد! اه اه...!  

اگه بتونم فردا عمومی بردارم کلی خدا دوسم داشته! البته اگه ۱۷ واحد تخصصی داشته باشیم. اگه ۱۹ واحد باشه که اصلا نمیتونم عمومی بردارم!  

 

۳) بله دوستای خوبم دیگه سمنان به ما خوابگاه نمیدن!! البته لطف دارن!!! ماهم مجبور شدیم بریم خونه اجاره کنیم! با ۳تا دیگه از دوستام یه خونه بزرگ اجاره کردیم. خوبه ولی خوب پولشم خوبه!!! خلاصه این ترم وضعیتم فرق میکنه و با این تفاسیر بیشتر اوقات سمنانم! متاسفانه!! 

 

۴) انقققققد مدیر گروه ما لطف داره که خدا میدونه!! برنامه ریزی کرده واسه این ترم اصلا نااااااااب...!  از شنبه ساعت ۸ صبح کلاس دارم تا ۱۲ روز دوشنبه! بعد دیگه ندارم تا ساعت۱۰ روز چهارشنبه!! واقعا گل کاشته!!  باهمه ی این تفاسیر من دیگه نه رنگ تهرانو میبینم نه البته جوجه رو!!!  

 

۵) خوب شبای قدر هم گذشتن. اگه یادتون باشه قرار بود جوجه بعد از شبای قدر به باباجونیش بگه. ولی خوب الان یکم شرایط روحی بابا بده! اگه بگه شاید ازروی عصبانیت تصمیم بگیره! فعلا منتظریم... خیلی دعا کنید دوستای مهربونم... 

به جوجه میگم جوجه روز خواستگاری هم احتمال داره من نباشم! سمنان باشم با این وضعیت کلاسام! اگه نبودم عکسم هست دیگه!! ((((:   

اینم از این... دوست جونایی که روزه میگیرین واسه منم دعا کنید زودی خوب شم بتونم روزه بگیرم.  

مرسی 

دوستون دارم...

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://shadowlessman.blogsky.com/

سلام

نماز روزه ها تونم قبول درگاه حق
سلام مارو هم به جوجو برسون
دعا می کنم ار جهنمی به اسم سمنان خلاص شی


I Need The End : Part 2 آپ شد

سلام
ممنونم دوست خوبم
بزرگیتونو میرسونم
چراجهنم؟ مگه توام سمنانی خدایی نکرده؟!!؟

بانو دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://lanuit.blogfa.com

مراقب خودت باش خانومی. سلامتیت واجبه.

مرسی عزیزم
آره مخصوصا الان که جوجه احتیاج داره بهم!

سیامک سالکی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام علیک؟
خدا بد نده، درد و بلات بخوره تو سر دشمنات، غصه نخور خوب میشی مرجان جان.
تو این چهار پنج روز چقده اتفاقای جور واجور افتاده همی!!

1. مطمئن باش خدا قبول میکنه، همین که دو شب رفتی کافیه، منو بگو که اصلا نرفتم.
2. انشاالله عمومی برمیداری !!!
3. مگه بده؟ سمنان شهر با صفایی یه به جونه خودم همی ...!!!
4. همش خوب بود به جز اینکه نمیتونی جوجه رو ببینی.
5. بر حسب تجربه ی تلخی که دارم بهتون توصیه میکنم عجله نکنین و بذارینش واسه یه وقت مناسب.

انشاالله که همه چی به خوبی و خوشی پیش بره و به چیزایی که میخوای برسی.

فعلا.

سلاااااااااااااااااااااام
وای مرسییییییییییی
آره اتفاق که زیاد افتاد!
۱) روزه که گرفتی دیگه؟؟؟؟
۲) آره ایشالا...
۳) رفتی؟ گنده!!
۴) اصلشم همونه خووووب! ):
۵) درست میشه ایشالا
مرسی دوست مهربون من... خیلی مرسی

آتیش پاره دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ق.ظ

وای منم در شرف آبکش شدنم!! فکنم ویروس جدیده!!
احتمالا سر عثد میگن عروس خانوم رفته لیسانسشو بیآره!! :دی *:

ای وای توام؟
آره احتمال زیاد...! (((:

زهرا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام مرجان جووووووووووووووووووووووون
آخی عسیسم مریض شدی؟ نازی. ایشااله زود خوب میشی و میتونی بقیه ی روزه هاتو بگیری. نگران هیچی نباش گلم اگه این همه سختی واست اومده مطمئن باش خدا میخواد یه چیز عالی بهت بده(مثلا جوجه رو) به هر حال صبور باش و سربلند. شاد باشی گلم.

سلام به روی ماه زهرا جوننننم
آره خوب منم به امید خداست که فقط زنده ام! ایشالا همه چی خوب پیش بره
بوووووووووووووس

جوجو دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام چند تایی پست عقب بودم که خوندم....خواب نازتو...غر زدناتو و گلایه از دنیای مجازی رو........مرجان جونم من که جزو اون دسته از ادمای مجازی نیستم که؟باور کن اگه کمتر میام پیشت سرم شلوغه..اگه پستا مو بخونی متوجه میشی...من قسمت ۸ رو هم نوشتم خانومی

سلام نازم
نه عسیسسسسسم شما گلی...
میدونم سرت شوخوله! بالاخره آقایی مهمتر از همه ست گلی خانومم

تلنگر دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ http://talangori.blogsky.com

سلام رفیق منم مرگم گرفته واسه دانشگاه مریضم هست انشالله خوب شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد