از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

قدم اول...

سلام همراهان همیشگی من... 

فقط اومدم یه چیز بگم...  

جوجه گفته امروز میرم مغازه باباو بهش میگم...!!!!  

من میترسسسسسسسم...! 

دعا یادتون نره ه ه ه ه .... 

 

پ.ن: امروز به خاطر اینکه بخدا نزدیکتر باشمو بتونم خوب دعا کنم روزه گرفتم. 

 

پ.ن: 45 دقیقه دیگه ام که انتخاب واحد لعنتی! همه چی با هم قاتی شده! 

 

بوس بوس 

زودی میام...

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

سلام خانومی
چه خبر؟

سلام عسیسم
این همه خببببببببببببر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد