از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ملاقات با جوجه ۲

خوووووووب مرجان خانوم اومدددددن با یه عااااااالمه خبرای خوووووووف...! 

بذارید از اول تعریف کنم که اصلا چیشد که این ملاقات صورت گرفت.... 

پنجشنبه هفته پیش که من اومدم تهران صبح که از خواب پاشدم شروع کردم با مامان صحبت کردن. آخه دو هفته بود که ندیده بودمش! خلاصه در حال صحبت بودیم که یه دفه مامان خانوم برگشت گفت که مرجان خاله گفته که قصد ازدواج نداری؟؟؟ یه پسر خوب هست که میخواد ازدواج کنه!!!! من...گفتم : عه ه ه ه ه ه ؟!! خوب بگو ببینم چکارست؟ کیه ؟ کجاست؟ ( البته همش به مسخره ها! ) مامان هم شروع کرد به تعریف کردن... حالا نگو... کی بگو... آخرش گفت: خوب بگم بیان دیگه؟!!!!!! منم که لووووووووووووس! زدم زیر گریه!!!! گفتم مامان آخه تو که میدونی دیگه چرا این حرفو میزنی؟!!  

اینجا بود که برگشتم گفتم اصلا به من ربطی نداره! اگه میخواین خودتون با هم صحبت کنین! مامان هم آماده! گفت آره میخوام ببینمش!!!!   

من بازم زدم زیر گریه!!! نمیدونم چرا!!! (:  

خلاصه به جوجه اسمس زدم که مامانم میخواد ببینتت! بیچاره بچم داشت قش میکرد!!! با کلی آرامش بخشی و اینا هم به خودم هم به جوجه گفتم که اصلا استرس نداشته باش! درست میشه!  

جمعه ساعت یازده تو یه کافی شاپ همو دیدیدم! من دست و پام داشت میلرزید!  

دلم میخواست جوجه سربلند از این سخنرانی بیاد بیرون! که خدارو شکر اومد... 

با یک ساعت صحبت که مامان سوال می پرسید و جوجه جواب میداد که البته اصلا نیازی به سوال پرسیدن نبود! چون جوجه استارت و که زد دیگه گازشو گرفت بچم! (((: 

همه چیو کامل و جامع توضیح داد. از کار. خانواده. زندگی و .... 

من عشق میکردم وقتی جوجه حرف میزد! (: 

خلاصه مامان اوکی رو داد. می مونه بابا جون! که اونم ایشالا اوکی میده.  

پ.ن: فرداش به جوجه میگم جوجه واقعا این اتفاق افتاد؟! من که باورم نمیشه! هنوزم باورم نمیشه!  

پ.ن: در طول صحبت ها من خاموش خاموش بودم! انقد اون دفترچه منو رو ورق زدم که فکر کنم پاره شد! (:  

پ.ن: وقتی جوجه ازم تعریف کرد جلو مامانم قند تو دلم آب میشد!... (((: 

واااای خدای من مرسی 

یه چیز دیگه یادتونه بهتون گفته بودم در تاریخ ۸/۸/۸۸ قراره جوجه اینا بیان جلو که بعد پدر بزگش فوت کرد که نشد؟ حالا به لطف خدا و البته امام رضای خوبم دقیقا تو همون تاریخ این اتفاق به طور خیلی ناگهانی رخ داد! 

مرسی خدای من.  

پ.ن: سانیا خانوم من کجاس؟ چرا نوشته هات نیست؟!

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky

سلام دوست خوبم_%%
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
خسته نباشی_%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
اومدم بگم..____%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
به روزم...______%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%_ ____ _%%
________%%_________%%%
_______%%_________%%%
______%%______________%%
_____%%____بیای خیلی____%%
_____%%_________________%%
_____%%%_خوشحال میشم__%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%منتظرتم...!!!

ققنوس سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:06 ب.ظ http://9farzad9.wordpress.com

خوب خدارو شکر! حاج آقا کارش درسته! D:

بانو سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://lanuit.blogfa.com

ایشالا برات خیر ژیش میاد خانوم گل

پرنده خانوم سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

واااااای چقدر خووووووووووب
خدارو شکرررررر
چقدر همه چی خوب بوده:*
بازم تبریک خانومی
یاد تیرماه افتادم
منم مثه تو فردای اون روز خاص به عسلی میگفتم: جون من خواب نبوووووود؟؟؟باورم نمیشد
ایشالا که بیایم عروسیتون خانومی:پی
بوووووووووس برای عروس خانوم:*

منتظررررر سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ

مرجان خانم راجب نوشتت؛ اولین نفر منم که نظر میدما<
نظر:









































چاکرتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
هم خودت؛ هم امام رضات؛ هم خدات.

سیامک سالکی چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ دماغت چاقه؟ اوضاع و احوال رو به راهه؟؟؟
به به، دیگه واقعا عروس دومادو ببوس یالا یالا یالا یالا...
یکی بیاد وسط قرش بده، شاباش شاباش...
چی؟؟؟ عمرا اگه من برقصم، استغفرلله خدا به دور...

زهرا چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام گلک. امیدوارم همیشه از این اتفاقای خوب تو زندگیت بیفته و دلت پر از شوق و امید بشه. در مورد بابات هم نگران نباش. وقتی مامانت راضیه بابات هم راضی میشه. اینو مطمئن باش. به هر حال امید دارم که روزای خوب و پر از خوشی داشته باشی. من که این روزا اصلا خوب نیستم چون مجیدم مریض شده. واسه داداشت دعا کن زود خوب شه دلم براش یه ذره شده چون همش تو خونه ست. :-(

مهشید چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممم عروس خانوم. مبارک باشه. اخی کندو

سلاااااااااااام به روی ماهت نفسک من
آره ه ه ه کندووووووووووووووو

سانی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ب.ظ http://behisani.blogfa.com/

وای وای وای جیغ جیغ جیغ...........(اینقدر جیغ زدم صدام گرفت جانی!(اینقدر ذوق کردم که ....داشتم با لپ تاب اونم در وضعیتی نشسته بر روی میز غذاخوری نوشتتو می خوندم که ....کنترله خودمو از دست دادم و افتادم زمین..بعد مامن نگران اومدن گفتن چی شد؟گفتم مامان(با یه شوقی که)جوجه مامانه مرجانو دید:)جوجه تایید گرفته!!هوراااا!!خلاصه مامانیم یه نگاهی بهم انداختن ...که خودم فهمیدم دیگه مثله این دیوونه ها دچار ذوقیدگی از نوع خوکیش(ای) شده ام!:)(البته بعدش یکم هم بغضم گرفت چون یاد حرفای بهی در این مورد افتادم که می خواست بیاد خونمون مامانم رو ببینه و من گفتم نه!!:)می گفت حتماًباید مامان رو ببینه چون دیگه اونجوری وقتی مامان اوکی بده همه ی کارا حله...!:)(
جانیه من نمی گی از خوشحالی سکته می کنم؟!خبرهای خوش رو باید یواش یواش داد(مخصوصاًبرای کسایی که مثله من قلبشون ضعیفه و یه جانیه ناز و ماه بیشتر ندارن)جانیه من علوس می شود:))))خدای من شکرت...شکرت که دارم می بینم عزیزه دلم ..دوسته خوبم داره لحظات زیبای نزدیک به وصال رو کنار عشقه واقعیش ثانیه شماری می کنه!این ثانیه شماریها خیلی لذت داره...چون توش یه تب و سوزیه که تا آخر عمر از یاد و خاطره پاک نمیشه...!دیدی گفتم صبور باش مرجانم...همه چیو بسپار دسته خدای مهربون..خودش کمک می کنه بهترین براتون پیش بیاد.درسته 4 ماهه که....مرجانم اوضاعه روحیم خوب نیست..یه مدت نیستم....دارم میرم سفرهمه چیز رو هماهنگ کردم(دانشگاه و کلاسارو)..می خوام یه مدت ازهمه چیز دور باشم...تو نگران نباش گلم..فقط برام دعا کن...برای صبوری و آرامشم..برای بهنام خیلی دعا کن..برای همه ی مریضا......واقعاًملتمسه دعا هستم...در ضمن مواظبه ی جانیه منم باش خیلی زیاد...روزهای پر باری رو برای تو و جوجه دوماد آرزومندم...:)
بووووووووووووس روی لپه سمته راست جانیه خودم..علوس خوشملم...:*

جوجو یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

خوب خدا روشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد