از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

زنان.

نوشته هایی که میخونم توی وبلاگای مختلف روم تاثیر زیادی میذاره. بسته به اون حال و هوایی که وجود داره منم با خودش می بره. داشتم وبلاگ سانیا جون رو میخوندم. در مورد زن و خصوصیت ها ش گفته بود. البته به زبون شیرین خودش. 

 به شدت رفتم تو فکر! واقعا زن چقدر موجود خارق العاده ایه! تا حالا به خودم اینجوری نگاه نکرده بودم! یه زن میتونه در عین حال که غمگینه شاد باشه! میتونه در عین حالی که پاییزیه بهار باشه! میتونه وقتی میخنده هم اشک بریزه! میتونه در طول روز ساعتها به معشوقه ش فکر کنه و تمام کارای خونه رو هم انجام بده! میتونه وقتی داره میخنده هم یه غم گنده تو دلش باشه!  

چقدر ما عجیبیم و البته فوق العاده! همیشه میگن زنها بدون مردا نمیتونن زندگی کنن! ولی من مخالفم! فکر میکنم اگه وجود ناز و لطیف زن تو یه خونه نباشه اون خونه جهنمه! وای چقدر میتونم خودمو دوست داشته باشم! وای چقدر خوبه که من یه زن آفریده شدم! خدا جونم مرسی… 

 …( در قلب زنان ترنم باران موج میزند…در قلب زنان راهها مقصدها اندیشه هاست… در قلب زنان رسیدن هست…نور هست)… * شمس *

نظرات 9 + ارسال نظر
جودی آبوت شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.sudi-s.blogsky.com

مرسی مرجان . مرسی . ای کاش می تونستیم بدون در نظر گرفتن جنسیت همدیگه به هم احترام بذاریم و باور کنیم که اونی که خلق کرده زیباست !

محصولات نرم افزاری یک پروگرمر شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.m8spy.com

سلام . وبلاگ بسیار خوبی دارین - بسیار خوشحال شدم وبلاگ شما رو دیدم و خوشحال میشم از وبلاگ من هم دیدن کنین . حاوی محصولات نرم افزاری و مطالب علمی

جوجو شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام...جواب سوال خصوصیم روندادی..من هم رفتم پست سانیا جون رو خوندم..منتظرتم مرجان جونم

پرنده خانوم شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ

با پستت کاملا موافقم:)

زهرا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ

جالب بود. سربلند و شاد باشی دختر گل.

سیامک سالکی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ دماغت چاقه؟!!

ا ببخشید مثل اینکه این پست زنونه ست، اشتباهی اومدم...!!!

فعلا.

فاطمه دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://daryatanhast.blogsky.com

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچکس نشانی زان دلستان ندیدم یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

زنان همینن دیگه...به به...دستت درد نکنه...
راستی منم آپم...بیا پیشم...خیلی وقته نیومدی...
سبز باشی...

مهشید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

چه عجب به حرفه من رسیدی....

چی عزیزم؟؟

ما شا چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

واقعا چقدر شما عجیبید !!!

سلام خواننده ی خاموش من
چرا عجیبیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد