از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

مرگ پایان کبوتر شد...!

و... گفتیم که مرگ پایان کبوتر نیست... 

دلم گرفته است... به ایوان می روم و دستانم را بر پوست کشیده ی شب میکشم... 

پرواز را به خاطر بسپار... 

پرنده رفتنی ست... 

... 

بعد از یه دوره ی خوب و فکر کنم اولین دوره ی خوب توی زندگیش ... 

یه شوک ناگهانی همه چیو آوار کرد روی سرش! 

اون مرد...!  

آدما چقدر راحت میرن...! 

جز سکوت هیچی نداشتم براش!... 

هیچی... 

فرزانه ی عزیزم تسلیت میگم... با اینکه میدونم چقدر از این جمله حالت بهم میخوره! 

برات آرزو میکنم دیگه غم نبینی گلم... 

طاقت دیدن اشکاتو ندارم... 

فقط بدون از غم تو من می میرم! 

ایکاش باز همون فرزانه ی شاد بشی!   

ای کاش باز برگردی... 

دلم خییییییییییییییلی برات لک زده... 

 

پ.ن: سلام دوستای من 

مرسی که به یادم بودین... 

دوستای با معرفتمو شناختم! 

پدر فرزانه به رحمت خدا رفت! 

همون که چند وقت پیش میگفتم جشن ازدواجشون بود! 

آره زندگی خیلی نامرده! 

تاخیرم برای همین بود... 

زود میام پیشتواگه شرایط بذاره... 

دوستون دارم سانی گل مرجان. زهرای ناز من. فاطمه جون. جوجو جونم. سانیای ماهم. و....

نظرات 11 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.GNJ.ir

سلام

گروه نرم افزاری جوان به منظور پر کردن خلاء بعضی نرم افزار های کاربردی فارسی زبان، در قدم نخست نرم افزارهای قرآن کریم و فرهنگ لغت دانشجو را طراحی نموده است لطفا با ارائه این نرم افزارها به کاربران خود، ما را در نشر آن یاری دهید.

» مشخصات نرم افزار قرآن کریم:
_________________________
+ متن کامل قرآن با ترجمه
+ امکان جستجو و فیش برداری آیات
+ قابلیت ذخیره نتایج جستجو و همچنین فیش ها
+ پیمایشگرهایی سریع برای دسترسی به سوره ها، جزء ها و صفحات
+ لیست سوره ها با دسترسی جدید
+ امکان بزرگ و کوچک کردن قلم ها
+ سرعت بالا
+ بدون نیاز به نصب
+ حجمی کمتر از 0.5 مگا بایت
+ قابل اجرا در تمام ویندوزها Win98 - XP - Vista - Win7

» مشخصات نرم افزار فرهنگ لغت دانشجو:
__________________________________
+ فرهنگ دو زبانه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی
+ بیش از ۵۰,۰۰۰ لغت انگلیسی
+ بیش از ۸۰,۰۰۰ لغت فارسی
+ قابلیت تلفظ کلمات انگلیسی - جدید
+ بدون نیاز به نصب
+ سرعت بالا
+ با حجم فشرده ۱.۵ مگا بایت
+ قابل اجرا در تمام ویندوزها Win98 - XP - Vista - Win7

www.GNJ.ir

فاطمه چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://daryatanhast.blogsky.com/

سلام...
شنیده بودم که میگن مرگ خیلی نزدیکه و انگاری پشت دره...
راستش باورم نمی شد که اینطوری باشه تا این که همین چند هفته پیش خواهر یکی از دوستام فوت کرد با دو تا بچه کوچیک...۱۰ ساله و ۷ ماهه..
تو وب هم نوشتم...تازه اون موقع باورم شد که به قول تو دنیا خیلی نامرده...
دنیا هر روز می چرخه و یه عده پیاده میشن... اما این وسط ما کجای کاریم؟
ببخش مزاحم شدم...
سبز باشی...

زهرا چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

خوشحالم بابت حضور دوباره ات و ناراحت بابت ناراحتی که واسه دوست خوبت و تو پیش اومده. امیدوارم خنده تون همیشگی و غم هاتون گذرا باشه. از طرف من و مجید هم تسلیت بگو به دوست خوبت.

سانیا چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

تسلیت میگم بهت فرزانه خانم....خدا بیامرزدشون ...خدا به فرزانه خانم صبر بده....

حال خودت چطوره؟ حال جوجه چطوره؟

سانی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ http://behisani.blogfa.com/

سلام...فدای تو من.........
تسلیت....

پرنده خانوم چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

تسلیت میگم
رسم دنیاس دیگه
.
.
.
.
مرجان خانومی:*
پس کجا رفتی؟
زودی برگرد:*
من الان کامتتت رو توی وبلاگم دیدم، کلی دعوات کردم
بهدش الان یهو اومدیم دیدم وااااااااااااااااااااای یه پست جدید:*
منتظرمممممممممممممممم
بووووووووووووس:*

سیامک سالکی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام، خوبی؟
چه عجب بالاخره اومدی، گرچه گله نمیکنم چون هم عذرت موجهه هم اینکه تو این مدت چندبار اومدی پیشم مرجان جان.

خدا رحمتشون کنه.
برای فرزانه ی عزیز صبر و تحمل و بردباری آرزو میکنم. انشاالله غم آخرش باشه.

فعلا.

فاطمه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ http://daryatanhast.blogsky.com

سلام عزیزم...
خوبی؟
من هنوز با عاشق شدن فاصله دارم...ولی عاشق شدن راحته به نظرم ... عاشق موندن سخته...
می دونی...من کاری به بقیه ندارم... می دونی واسه چی خدا رو دوست دارم...چون میشه راحت باهاش حرف زد...خیلی راحت تر از اونی که بشه فکرشو کرد...فقط کافیه آدم یه بار باهاش از ته دل حرف بزنه...حس عجیبی به آدم میده...
قشنگیه خدا به ساده بودنشه...به ساده فهمیدنش....فقط یه بار صداش کن...از ته دل...بی جواب نمی مونی...
بزار یه متنی واست بنویسم...

خداوند تبارک و تعالی می فرماید : به عزت و جلال و بزرگواری و رفعتم سوگند که آرزوی هر کس را که به غیر من امید بندد به نومیدی قطع کنم. او در گرفتاری ها به غیر من آرزو می بندد در صورتیکه گرفتاری ها به دست من است؟ و به غیر من امیدوار می شود و در فکر خود در خانه جز مرا می کوبد؟ با آنکه کلید همه درهای بسته نزد من است و در خانه من برای کسیکه مرا بخواند باز است.
کیست که در گرفتاری ها به من امید بسته و من امیدش را قطع کرده باشم؟ کیست که در کارهای بزرگش به من امیدوار گشته و من امیدش را از خود بریده باشم؟
من آرزوهای بندگانم را نزد خود محفوظ داشته و آنها به حفظ و نگهداری من راضی نگشتند و آسمان هایم را از کسانیکه از تسبیحم خسته نشوند (فرشتگان) پر کردم و به آنها دستور دادم که در های میان من و بندگانم را نبندند, ولی آنها به قول من اعتماد نکردند. مگر بنده نمی داند که چون حادثه ای از حوادث من او را بکوبد کسی جز به اذن من آنرا از او بر ندارد. پس چرا از من روی گردانست. من با جود و بخشش خود آنچه را از من نخواسته به اومی دهم , سپس آن را از او می گیرم و او برگشتنش را از من نمی خواهد و از غیر من می خواهد؟ او درباره من فکر می کند که ابتدا و پیش از خواستن او عطا می کنم ولی چون از من بخواهد به سائل خود جواب نمی گویم ؟
مگر من بخیلم که بنده ام مرا بخیل می داند؟ مگر هر جود و کرمی از من نیست؟ مگر عفو و رحمت دست من نیست؟ مگر من محل آرزوها نیستم؟اگر همه اهل آسمانها و زمینم به من امید بندند و به هر یک از آنها به اندازه امیدواری دهم , به قدر مورچه ای از ملکم کاسته نشود. چگونه کاسته شود از ملکی که سرپرست آن هستم؟ پس بدا به حال آنها که از رحمتم نومیدند و بدا به حال آنها که نافرمانیم کنند و از من پروا نکنند.

نمی دونم خوشت اومد یا نه...ولی من که عاشق این متنم...هر بار که می خونمش بیشتر از قبل حس می کنم خدا بهم نزدیکه...
فقط صداش کن... اون خودش پیدات می کنه...

بازم بیا پیشم عزیزم...
خوشحالم کردی...
سبز باشی دوست مهربونم...

جوجو شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام....خدا رحمتش کنه.....تسلیت میگم....

پرنده خانوم دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

yooooooooooohoooooooooooooooooooooooo
Is there anyone here?
Is there anyone....
Is there....
....(اینا انعکاس صدام بود بس که اینجا خلوت و ساکته
کجاااااااااااااااااااااااااااییییییییی مرجاااااااااااااان؟



جوجو دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://alahman.blogfa.com

اپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد