از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

سورپرایز می شویییییییییم...! ((((:

وای که دلم میخواد با سر و کله و ... مستقییییم برم تو تیفال...!  بازم درس... بازم امتحاااااان...Reading a Book...!! 

واقعا متنفرم از این دوره ه ه ه ه ه !!!... 

ولی خوب چه میشه کرد باید مث بچه خر خونا بشینم به درس خوندن دیگه!!Reading a Book  

حالا یکم خبرای خوف بدم...  

جوووووجه ی مهربوووووووووووون بزرگترین سورپرایز دنیا رو برام انجام داد!الهی من بگردم! 

دو سه روز پیش بهم گفت خانوم بیا که یه کار مهم باهات دارم! منم خوشحااااااااااااال...Yahگفتم باچه...! 

وای یه لیوان خوشمل بهم داد البته سفارشی هاااا! که روش عسک چشمای خوشمل مرجان خانوم نقش بسته...!قلب خیلی ناسه... اصلا دلم نمیاد توش چایی بخورم!... 

وای مهربون من قشنگترین هدیه ی دنیا رو بهم دادی...Heart Smile

نظرات 5 + ارسال نظر
پرنده خانوم سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

اوووووووووووووول!

پرنده خانوم سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

دستتو بده باهم بریم توی تیفال
:((((((((((((((((((((((((((((
به به
مبااااارکه
دست جوجه خان درد نکنهههههههه
چه سورپرایز قشنگی:*
مبارکت باشه
مرجان خانومی
عسکشو بذار دیگه
ما هم دلمون میخواد چشمای خوشمل مرجان خانومو ببینیم:*

سیامک سالکی سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام مرجان عزیز، خوبی؟
راستش من همیشه دخترها رو جنس لطیف و دوست داشتنی میدونستم و میدونم، یکی از خصوصیات دخترها (اکثرشون) همین لوس بودنه! که من خیلی دوست دارم، لااقل ماله جوجوی خودمو. میدونم که گاهی اوقات یه کوچولو آدمو ناراحت و اذیت میکنه واسه همینم جوجه رو درک میکنم، اما باز هم دوست داشتنی و قشنگه.
فعلا.

جوجو چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

ای جان دستش درد نکنه جوجه...مرسی بابت نظر قشنگت که برام گذاشتی..خیلی تو خوفی..میدوستمت مرجان جونم..خانومی من اپم..

جوجو چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

راستی مرجان جونم نمیخوایی بگی چی شد مطرح کردن قضیه تون با خانواده جوجه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد