از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

دلتنگ...

* دارم فک میکنم این دومین باریه که خدا داره ما رو امتحان میکنه! اولین بار که مرگ پدربزرگ جوجه! الانم که کارش! شاید تا سه نشه بازی نشه! ولی... خوب چرا بعضی وقتا اینجوری میشه؟!  

اما اینجاس که میگن باید ایمانت رو به خدا نشون بدی. منم میخوام همین کارو کنم. پس خدایا فقط خودت میتونی همه چیو درست کنی. خودت هوامونو داشته باش...خودت همیشه دستتو بکش رو سر ما... خدایا... ما رو به حال خودمون رها نکن...خیلی بهت احتیاج داریم. 

 

* احساس میکنم هرچی بیشتر میبینمت بیشتر دلم برات تنگ میشه جوجه طلا! امروز من رسما هیچی درس نخوندم! بس که دلم برات تنگ میشد خوووووووووب! )):  

 

* دیروز به خواسته ی من و همچنین دلتنگی دوتامون قرار شد من بیام تهران و همو ببینیم. واقعا داشتم میمردم از دلتنگی دیگه! دوشنبه شب اومدم٬ خونه خاله جون ( به قول جوجه ) خوابیدیم و قرارمون ساعت هشت صبح شد. وااااای که چقد ذوق و شوق داشتم... اومدم دیدم جوجه ای وجود نداره! زنگیدم گفتم جوجه کجایی؟ میگی رفتم آوانس ( همون آدامس ) ! بخرم! (:  

رفتیم سوار ماشین شدیم به سمت دربند حرکت کردیم. هوای خیلی خوبی بود وقتی رسیدیم اون بالا. اما جوجم چون سرما خورده بچم مماخش اذیتش میکرد وقتی داشتیم میرفتیم بالا )):  

رسیدیم به پاتوق همیشگیمون.  

یه تخت  

دو تا پشتی 

کنار رودخونه 

صدای آب 

املت 

نارنج 

کاکائو 

چایی  

ذرت 

ذرت 

ذرت... 

واااااااااای...

یه صبحانه ی عشق... 

واسم لقمه میگرفتی 

تند تند  

هی میگی بخور! 

بابا جوجه نمیتونم! ((((: 

میری پایین  

تنها میشم 

ناخود آگاه اشکام میریزن پایین! 

وقتی میای تو هم میفهمی 

میگی چرا چشات خیسسسسسسسسسسسه؟؟؟؟ 

دیگه بغض کوشولوعه میترکه! 

مرواریدارو پاک میکنی... ولی بازم... 

میگی آخه چرا؟؟ 

میگم چون نمیتونم هیچ کاری برات بکنم!! 

کلی حرفای خوب بهم میدی.... کلی عشق.... کلی نوازش... ناز... بوسه.... خوب میشم...دیگه خوب خوبم! دستامو میگیری... تمام دنیا تو دستای توعه... 

دیگه وقت برگشتنه! )))))))): 

وقت خداحافظی... خیلی سخته): 

خداحافظ عزیزم 

مرسی اومدی  

بووووووووووووووس 

ای کاش میشد انقد محکم ببوسمت که نصف لپت بشه واسه من! ((((: 

 

* کماکان امروز شده و من هنوز دلم برای جوجم تنگه! )))): فردا هم بنده تشریف میبرم سمنان)): دیگه نمیام پیشتون! ):  مامااااااااان):  

 

* پرنده خانوم جونم من میخوام عکس بذاررررررررررم ولی نمیتوننننننم! بگو چکا کنم دیگهههههههههه! ): 

 

* دوست جونا واسه جوجم خییییلی دعا کنید!

نظرات 8 + ارسال نظر
اینجا ایران است؟؟!! چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://takmarket.net/Products.aspx?prodID=imc546&s=11389

صحنه هایی که هرگز حتی تصور هم نمی کردید
دیدن این مستند ها برای تمام خانواده های ایرانی ضروری است .

mohsen چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.listirani.mihanblog.com/

با سلام
وب توپی داری از مطالبت کلی استفاده کردم اگه مایل به تبادل لینک با من هستی منا با نام
لیست سایتهای باحال ایرانی
لینک کن وبعد بیا تو وبم یا لینکتا ارسال کن یا تو نظرات بهم بگو با چه نامی لینکت کنم
مطمئن باش کمتر از 10 ساعت لینک میشی
پیج2
منتظرتم
باتشکر

ali mahrooz چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام رفیق خوبی وبلاگ خیلی خوبی داری به سایت من هم سر بزن در مورد فروش اکانت رپیدشیر و مگا آپلود هستش خوشحال میشم ببینمت فعلا بای

پرنده خانوم چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ

الهییییییی
میفهممت عزیزم
آره وقتی آدم بیشتر کنارشه بیشتر و بیشتر دلتنگ میشه
واااااای:((((((
آخییییییییی
صبحانه هم خوردین باهم
:*
خیلی لحظه های شیرینیه
پر از عشق
پر از احساس
خیلی پاکن
قوربون مرواریدات برم:*
غصه نخور خاهر
میگذره این روزا
پایان شب سیه سپید است
بوووووووووووس:*

پرنده خانوم چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

یادم رفت!
از اینجا آپلود میکنی مرجان؟
http://aksupload.ir
حجم عکست چقدره؟
اگه زیاده توی فوتوشاپ بازش کن بعد به فرمت JPEG ذخیره کن اما کیفیتشو بیار پایین، اون قسمت پایین پنجره save مینویسه که حجمش چقدره!
امیدوارم موفق باشی

زهرا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام گلک!

شاید یکی از هزار نفری که تو رو درک می کنن من باشم. آخه موشی منم ازم دوره. تازه دیروز واسه یه مسئله کاری رفت سفر و من موندم و دل تنگی.

اما قول داده زود بیاد. و دوباره بیاد کنارم. باز تو خوش شانسی که همین دیر به دیر هم میتونی ببینیش اما من چی؟ پس به اطرافت نگاه کن ببین تو خوش شانس تر از خیلی از آدمایی که دور و برت هستن.

شاد و سربلند باشی گلک! بووووووووووووووووووووووووس

مجید یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ

سلام ابجی جونم . امروز اومدم بهت سلام کنم و بهت بگم که داداشی کنارته . اگه که برات نظر نداده تقصیر خودش نیست . اخه من حتی خیلی وقتها نمی تونم جواب میلها مو بدم . ولی بدون که یه داداش داری که همیشه دوستت داره و برای تو و جوجه جونت ارزوی خوشبختی می کنه . اجی جونم دوستت دارم و بخاطر محبت هایی که به من داری ازت ممنونم .

مامان رهام پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام مرجانم
چیه چی شده؟
آروم
فراز و نشیب فراوونه
وسیعتر نیگاه کن
پیشونیتو می بوسم
مراقب خودت باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد