از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

کلی حرف هست , ولی وقت نیس!...

فقط اومدم اینو بگم: خواننده ی خاموش من لطفا بهم بگو چجوری میشه برات نظر گذاشت؟؟ من نتونستم!

کلی باهات کار دارم... 

بیخبرم از همه جا...! کلی هم دنبال آدرس وبلاگت گشتم ولی نبود!!! 

 

و یه چیزدیگه من و یکی از دوستان دانشگاهیم یک وبلاگ جدید زدیم (((: خوشحال میشم بیاین پیشم.  

ولی خوب از حرفای من اونجا تعجب نکنیدا ! من کاملا یکی دیگه ام اونجا! ((((: 

اینم آدرسشه:  

www.truck-drivers.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ

وای مرجان جونی خوشحالم کردی اومدی پیشم. همیشه موفق و شاد باشی. به جوجه خان هم سلام برسون. بووووووووس از طرف من و مجید موشی.

63Exis Supporter سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://m8spy.com/?p=8

نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) آماده فروش می باشد . - این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی قابل استفاده خواهد بود . - برای دریافت اطلاعات دقیق تر و دریافت ویدئو نمایشی ، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

جوجو چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام خانوم گل....وایی اسم امتحان میاد بدنم مور مور میشه...من که بعد از ۶ سال درس نخودن دیروز اولیش رو دادم....وب جدیدت هم مبارک.اون جا هم میرم...قربونت

مردی از جنس باران چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ http://parizadiran.blogfa.com/

اگر اهل بارانی سری به کلبه بارانی ام بزن و کمی زیر باران دیدگانم خیس شو ... و اگر مجالی برای همنوایی بود ... کمی با من همنوا شو

مهشید دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ

مبارک باشه.......... همیشه اخریییییییییییییییییییییییییییییینم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد