از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

فرزانه

( زندگی بهتر از این نمیشه... زندگییییییییییییییی... روز دیدار اومده عشق من از راه اومده...! ) 

وای یادته فرزانه ؟  

یادته هروقت میخواستی بیای خونمون من تو حموم بلند بلند این شعرو فریاد میزدم؟! 

یادته برای دیدن چشمات لحظه شماری میکردم؟ درست مثل الان که دارم برای فردا لحظه شماری میکنم!  

فرزانه تو بهترین روزها رو بهم هدیه دادی. توبهترین من بودی و هستی همیشه... تا آخر دنیا... 

تو رو خدا دیگه از اون حرفا تو وبلاگت ننویس دلم میگیره!  

اگه تو نباشی باور کن من مردم! به معنای واقعی میمیرم فرزانه!... 

برای دیدنت نمیدونی چقد روحم بی تابه... داره بال و پر در میاره... 

حالا باز میخونم...: زندگی بهتر از این نمیشه... زندگییییییییییییییی ... روز دیدار اومده عشق من از راه اومده... خورشید روبرومه ...تاریکی تمومه... دیگه اومد از راه اونکه آرزومه...  

پ.ن: فردا میرم پیش فرزانم... خییییییییییییییییییییلی خوشحالم...

نظرات 7 + ارسال نظر
نقاب یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

خوش بحالتان.........

قدر دوستان را بدانید...این را از ته دل می گویم(از ته دل)

سیامک سالکی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام مرجان عزیز، خوبی؟
واقعا عذر میخوام که انقدر دیر به دیر میام پیشت، باور کن همچنان اینترنتم کان لم یکنه ...
انشاالله اینترنتم که برقرار بشه مثل همیشه مرتب میام پیشت و پاشنه ی در رو از جا میکنم!!! :)
مواظب خودت باش.
فعلا.

زهرای برف و بارون دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ق.ظ

درکت میکنم با تمام وجودم. اون روزی که عزیزترین دوستت رو ببینی از قشنگ ترین روزای دنیاست. من اینو میفهمم چون تازگیا بهترین دوستم ازم دور شده و دیر به دیر همدیگه رو می بینیم. پس قدر این روز بی نظیر رو بدون.

شاد باشید هر دو تون. بووووووووووووووووووووووس

مهشید دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام. امیدوارم بهت خوش بگذره عزیزم..... خوش به حالت که همچین دوستایی داری..

پرنده خانوم سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

چه دوستای خوووووووپی:*
خدا برای هم حفظتون کنه!
:*
مرجان امتحانای منم تموم شددددددددددددددددددددد
:))))))))))))))

سانیا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

به جفتتون حسااااااااااااااااااااابییییییییییییی خوش بگذره منم سر شوق آوردی دختر

پویا پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://tendollarclicks.blogsky.com

وب جالبی داری اگه دوست داشتی منم با نام
••??••??تبیلغات موثر و درامد??••??••
لینک کن و بگو شما رو
با چه اسمی لینک کنم ؟؟.....
اگه به منم سر بزنی خوشحال میشم بای.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگ تازه تاسیس دعوت کنه!
منتظرم
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد