از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

ناگهان من...!

میخوام حرف بزنم باز...!  

نمیدونم با کی؟ در مورد چی؟ ولی میخوام حرف بزنم... فقط حرف بزنم...! شاید به قول اون: زنا فقط دو تا گوش میخوان! همین...! این حرف خیلی دردناکه... میدونستی؟!... نه دیگه نمیدونستی!  

آدم روحش هرز میشه وقتی این حرفو میشنوه! ... 

اصلا دلم نمیخواد یه زندگی عادی داشته باشم! اصلا دلم نمیخواد هیچوقت هیچوقت واسه همدیگه عادی و تکراری بشیم! دلم میخواد هرروز یه چشمه ی جدید از زندگی رو کشف کنیم...  

ولی اون شب من عادی شده بودم!!... عادیه عادی... تکراری ...! همون شبو میگم... تو ماشین...! تو حتی صدامو نمیشنیدی! چه برسه.....! 

شاید هیچی متوجه نشده باشیا! ولی من له شدم!... 

میگم اگه فکر میکنی .... شدی برمااااا...!!!!  

وای چقد دردم میاد!... 

دو شب پیش یه خواب عجیب دیدم! خیلی عجیب و البته بیشتر باور نکردنی! برای خودت تعریف کردم... میخندی میگی : هنوز دستم رو نشده!!! 

قلبم تیر میکشه ...! شاید اونم تعجب کرده!... 

یه فکر جدید دارم برای این احتمالات لعنتی! شاید بشه باز روحم آروم شه یه روز... 

این شک و تردید منو از بین ببر... این شب هرزه رو از بین ببر...  

بذا باز بشم همون دخمل کوچمولوی بابایی!... بذا باز ناز کنم واسه بابایی... بذا تو بخل بابایی جا شم... نذا قد بکشم که از آغوش تو بزرگتر بشم! مگه همیشه خودت نمیگی: قد آغوش منی... نه زیادی نه کمی... 

آره منو با خودت ببر............  

یه سوال: چقد براتون مهمه که طرف مقابلتون پولدار باشه؟!.... ( این کاملا بی ربطه به این متن! فقط میخوام نظر خواهی کنم! )

نظرات 3 + ارسال نظر
mitra سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.market2iran.com

سلام دوست خوب وبلاگت بسیار عالیه اگه بتونی مطالب را زیاد کنی خوبترم میشه اگه تونستی به منم سربزن

پرنده خانوم چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

به نظر من پول اصلا مهم نیست
میدونی
چیزی که با ارزشه اینه که دو نفر همه چی رو با هم بدست بیارن
همیشه پشت هم باشن
توی سخت ترین شرایطه که عشق سنجیده میشه
و دو نفر میشن یه روح توی دو بدن!

محسن شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام.حتما با خودت میگی این یارو چقد بیکار داره تمام مطالب و میخونه ولی حالا دیگه حسش اومده شما هم که نوشتی ما که داریم میخونیم اگه دلت خواست جواب بده اگه نه که هیچی در مورد جواب سوالت پیشنهاد میکنم چند تا از کسایی که اطافت هستن رو ببینی ببین با پول خوشبختر نیستن من میگم آدما میتونن خوشبخت باشن بدون پول ولی با پول حتما خوشبختر میشن نه راستی خیلی دوست داشتم زبان بخونم ولی فقط بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد