از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

بارون...

بارون می باره...

@media (min-width: 992px) { #abs { width: 80% !important; margin: auto !important; } }

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنده خانوم جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ

ای جاااااااان
دونه های بارونو میگرفتی:*:*
چه مرجان کوچولوی نازی:*
آخه تو چرا نمیتونی عکس بذاری؟؟؟
دقیقا مشکلت چیه؟
من که دوبار توضیح دادم برات خانوم مشاور خانواده:دی:)))))))))
ایشالا که یه روزی با جوجه خان برید سفر شمال و کلی بهتون خوش بگذره، اصلا برید ماه عسل:)
بوووووووووووووووووووووووس:*

امین خوشنویس جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.pic-art.blogsky.com

سلام

آقا خسته نباشی کارت عالیه



من با اجازت لینکت می کنم

به منم سر بزن خوشحال می شم نظرت رو بدونم

موفق باشی

بای

جوجو شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

سلام سلام سلام.....اگه من 100 سالم نیام......تو که خبری از این جوجوی گرفتارفلک زده نمیگیری که!!!!!!!!!!!عزیزم منم عاشق بارونم....نم....مه...وایی که چه قده دلم میخوادد....الهی که خدا عشقتون رو به هم روز به روز به هم بیشتر کنه.....!بوس بوس

محسن شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ http://moh3n1990.blogfa.com

سلام.راستی روش جالبی بود من همین امروز از طریق گوشی تو قطار آدرست وبلاگتو گرفتم ا خوشحال میشم به من سر بزنی.امید وارم دوست خوبی برات باشم

سیامک سالکی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام مرجان عزیز، خوبی؟ جوجوی عزیز ما چطوره؟ اذیتش کنی پسش میگیریما :)
بابا دست از سر این دکتر ما بردارین! بدبخت چه گناهی کرد رئیس جمهور این مملکت شد!!!

محسن یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام.من محسن دانشجو ترم ۶ دانشگاه حالا زیاد از شما دور نیستم شما فکر میکنی کجا باشم شاید اصلا من و تو قطار دیده باشی مهم نیست در کل خوشحالم که با وب شما آ شتنا شدم ولی یه چیزی میگم ناراحت نشو اگر به ۱۰۰ وبلاگ سر بزنی مطئنا بالای ۵۰ تاش وبلاگ عاشقانه خانوم هاس این طور نیس به نظر شما؟؟؟؟؟ همشون یا شکست خوردن یا دارن برای دوست ژسرشون میمیرن

سانیا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ق.ظ

وای چه منظره ای خوابیدن رو ابرا آرزوی منم هست مرجان....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد