از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

خدا

یه حس خوب... 

حس تنفس... 

حس زندگی... 

بازم تونستم خدا رو ببینم... 

تونستم پاک بشم... 

بازم خدا بغلم کرد... 

مرسی خدا جونم...  

دلم خییییلی برات تنگ شده عزیزم... نیستی این چند وقته! همه چی اتوبوسیه!... خیلی دلتنگم... ولی بازم آرزو میکنم همیشه شاد باشی عشقم... با شادی توعه که منم شادم همدمم...

نظرات 5 + ارسال نظر
پیشی بانو سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://pishibanu.blogsky.com

خدا درست وقتی به دادت می رسه که از همیشه نا امیدتری...

محسن سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

سلام دوست خوبم سال نوت مبارکککککک

پرنده خانوم چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

مرجااااااااااان جونییییییییی
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من اومدممممممممممممممممممم
دلم برات خیلی تنگ شده بود دوست جونیم:*:*
ما از دیروز صبح تو راه بودبم تا یک ساعت پیش که رسیدیم
دیگه گفتم یه سر کوشولو بهت بزنم:*
زودی برمیگردم:)
ایشالا که تعطیلات هم بهت خوش گذشته
بووووووووووووس:*

پرنده خانوم شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ

هی خانوم کجا کجاااااااااااااااااااااا؟

پرنده خانوم شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

جواب سوالامو ندادیا مرجاااااااااااااااااااااااااان
حجم فایلت چقدره دختر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد