از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

تو ام............

نمیدونی با چه عشقی منتظر بودم تا ازم بپرسی که اون شب چیشد و منم با کلی ذوق برات تعریف کنم! چون میدونستم آغوش تو تنها جاییکه من میتونم توش آروم شم...  

چون میدونستم تو تنها کسی هستی که با عشق به همه حرفام گوش میدی و هیچ ایرادی ازم نمیگیری... 

چون میدونستم خودت بهتر از هرکس دیگه ای میدونی که وقتاییکه من دلم پره و نیاز دارم که به عالم و آدم فحش بدم این تویی که سکوت میکنی و همش میگی آره جوجو حق با توعه . هرچی تو میگی درسته...

ولی................. 

ایکاش اینارو نمیدونستم!!

ایکاش هیچوقت بهت نمیگفتم!...

لعنت به این سیاست که عامل اصلیه اختلاف بین منو توعه!

کاش نمیگفتم بهت!

تو حتی یه درصد هم به من حق ندادی!

تو سرزنشم کردی!

تو نگفتی که من از اونای دیگه خیییییلی بهترم!

تو هیچی نگفتی... جز یه مشت حرفای قانونمند و مردونه و خشن که بیشتر روحمو زخمی کرد!

این انصاف نبود!

تو خیلی بد دلمو شیکوندی!

تو...تو... اشکامو سرازیر کردی!

منکه باورم نمیشه!... 

پ.ن: خیلی بدم! خیلی!................

نظرات 6 + ارسال نظر
siamak پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.themebaz.blogfa.com

salam

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

پرنده خانوم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

:(
مرجان؟

پرنده خانوم-خصوصی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

مرجان جونم
چی شده خانومی؟
بیرون بهتون گیر دادن؟؟؟؟
:((((
قربونت برم ناراحت نباشیا
:(((((
اگه خواستی بیام باهم حرف بزنیم:(
بهم پی ام بده زمان بگو تا بیام:(
---
خانومی ببخشید این خطا برام عجیب بود مجبور شدم برم توی ایمیلت که ببینم مشکل از کجاست
یه تغییری دادم، فکر کنم که درست بشه

پیشی بانو جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 ب.ظ

لعنت به این سیاست...
سعی کن وارد بحثای سیاسی نشی جون سیاست انقدر بی رحم وخشنه که همه چی آدم رو ازش می گیره...

محسن دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.moh3n1990.blogfa.com

سلام. به قول دوست قبلی لعنت به سیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد