از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

از نو زنده شدم

وقتی که به جز عشق هیچ چیز برایمان باقی نمانده باشد برای نخستین بار آگاه می شویم که فقط عشق کافی است.

من تو را دوست دارم چون...

من تو را دوست دارم...

همین عبارت ساده...

اما گویا

اما فراخ

اما پهن...

من به عشق تو عشق می ورزم!

من با عشق تو جدل نخواهم کرد که عشق تو روز و خورشید من است...

و من با شب بحث نمیکنم که آن جایگاه تنفس عشق تو است...

آه... آیا فراموش کردم که بگویم چقدر دوستت دارم؟؟

آیا هرگز به تو نگفته ام که حضورت برای قلب من چون خورشید است برای روز... چون آب است برای ماهی...

به تو گفته ام که حضورت که وجودت چون رودها جاریست

چون درختان ایستا و پابرجاست

چون حضور شعر و تبسم آینه ها دل انگیز است

تو همچون حضور خاطره ها شادمانم میکنی...

هزار بار میگویم ...

دوستت دارم...

چگونه از من میخواهی مساحت عشقم را اندازه گیری کنم؟

چگونه میخواهی چیزی را بیان کنم که به زبان نمی آید؟؟

آه... بگذار کلماتی را بیابم که بتوانند حجم دلتنگی مرا برایت بیان کنند!

بگذار زبان باز کنم و بتوانم بگویم که چقدر نزدیکی به من...

چطور از من میخواهی این را ثابت کنم که وجودت برای من

چون وجود نخل هاست...

چون حضور دریاهاست...

چون گل آفتابگردان است که هرروز برای لمس بوسه ی خورشید سر بلند میکند...

اکنون بگذار تو را به زبان سکوت بنویسم...

وقتیکه احساس من در بحر و قافیه نمیگنجد!

چرا من تو را دوست دارم؟

از من مپرس که مرا دیگر اختیاری نیست...

پ.ن: این همه ی حرفهای ناگفته ی دیشبمه! تمام مدت داشتم گریه میکردم! لال شده بودم! شاید ناراحت شی ولی... من لیاقت اینهمه خوبیه تو رو ندارم! خودتم میدونی!

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

محسن چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://WWW.MOH3N1990.BLOGFA.COM

سلام. امید وارم اون افکار که گفتی برات مشکل ساز نشه راستی جوجه به وبلاگت سر میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

پرنده خانوم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

:)

دختر شب های برفی(پیشی بانوی سابق!) چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ب.ظ

چه متنه قشنگی بود مرجان جونم...پر بود از احساسای ناب و انرژیه مثبت...
راستی اسممو تغییر دارم. اگه می شه اسم لینکمو تغییر بده. مرسی:)

دختر شب های برفی پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ

مرسی گلم که اسممو تغییر دادی:*

پرنده خانوم پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

مرجان اون آیکونه چرا برعکس افتاده؟؟
من اینو زده بودم: :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد